سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشگاه شهروند با کمبود کالا مواجه نیست

مدیر عامل فروشگاههای صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: 10 قلم کالای اساسی شهروندان در فروشگاههای شهروند وجود دارد و با کمبود مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گودرزی در نشست خبری امروز که همزمان با مراسم قرع کشی جشنواره فروش نوروزی شهر برگزار خواهد شد با اشاره به موفقیت این جشنواره گفت: جشنواره نوروزی شهروند از 5 اسفند 91 تا 15 فروردین 92 برگزار و در طول جشنواره نیز فروشگاههای شهروند 109 میلیارد تومان فروش داشتند.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود کالاهای اساسی از جمله روغن در سطح بازار مادر فروشگاههای شهروند 10 قلم کالای اساسی را به وفور در اختیار داریم که در شرایط خاص اقتصادی، این امر موجب امنیت و آرامش در میان شهروندان شده است.
مدیر عامل شهروند با تأکید بر این که 80 درصد اجناس شهروند کالاهای داخلی است بیان داشت: با توجه به تحریم ها میزان فروش کالاهای داخلی نیز نسبت به گذشته افزایش یافته و کالاهای خارجی موجود نیز یا مشابه داخلی ندارند یا قرار داد شان تمام نشده است.
وی با بیان این که فروشگاههای شهروند هر سال سه مرحله جشنواره با مجوز وزارت بازرگانی برگزار می شود اظهار داشت: به غیر از ایام فروش فوق العاده بازرگانی تخفیفات داخلی 10 تا 20 درصدی کالا نیز در شهروند اعمال و امروز که مردم بیشتر به کمک نیاز دارند شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی که از سال 89 به دستور شهردار تهران سیاست کاهش قیمت و کاهش دو و نیم درصدی حاشیه سود را اعمال کرده به مردم خدمت رسانی می کند.
مدیر عامل فروشگاههای شهروند اذعان داشت: ما سعی می کنیم با بعضی تامین کنند‌گان که می خواهند افزایش قیمت دهند به دلیل آنکه نمی‌ توانیم مخا‌لفتی با آنها داشته باشیم ، همکاری خود را قطع کنیم چرا که وضعیت اقتصادی مردم اگر نگوییم بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است ولی در همان شرایط قرار دارد.
ما باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم احساس آرامش کنند، در اواخر سال 90 صحبت ها‌یی بین مردم در خصوص بروز قحطی می شد که در آن روزها با هجوم مشتریان به فروشگاه شهروند مواجه شدیم اما در همان زمان نیز با انبوه چینی در فضای فرو‌شگاهی، آرامش و امنیت را بین مردم ایجاد کردیم امروز نیز با همین اقدام عمل روانی مثبتی برای شهروندان انجام می دهیم.
گودرزی با اشاره به جوایز جشنواره نوروزی گفت: سال گذشته هفت دستگاه پژ‌و 207 و سال پیش از آن هفت دستگاه سمند طی قرعه کشی به شهروندان اهدا شد اما امسال خودرو را حذف کرده و فقط لوازم خانگی عرضه می شود که قیمت برخی از آنها کمتر از خودرو نیست اما تعداد بیشتری برنده خواهند شد.
مراسم قرعه کشی جوایز فروش نوروزی امروز با حضور مدیران این فروشگاه و خبرنگاران انجام شد و طی آن هزار و 392 نفر از شرکت کنند‌گان در قرعه کشی هدایایی اهدا شد./ز
برچسب ها: مراسم ، شهروند ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.