سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

انتصاب محسن مصلحی به عنوان قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور

محسن مصلحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد شریف ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در طی حکمی محسن مصلحی را به سمت قائم مقام خود و همچنین مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان منصوب نمود. در حکم وی خطاب به محسن مصلحی آمده : امید است با وقوف کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث گرانبهای فرهنگی، معنوی ، مذهبی، تاریخی، طبیعی، هنرهای سنتی، صنایع دستی و همچنین لزوم توسعه هر چه بهتر صنعت گردشگری، ضمن بهره گیری از توان تخصصی صاحبنظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره و منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و سایر مسئولان استانی که از مهمترین وظایف مدیریتی است در فضائی صمیمی و دوستانه جهت تحقق اهداف متعالی سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام های موثری بردارید. لذا به موجب این حکم شما را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان و مدیر کل، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان منصوب مینمایم.
گفتنی است : محسن مصلحی نزدیک به یک سال به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان فعالیت می کرد که با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور به این سمت منصوب شد ./ب

برچسب ها: اصفهان ، میراث ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.