سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای صورت حسابهای پیش از موعد همراه اول؛

همانند قبل دو ماه یکبار با مشترکان تسویه حساب میکنیم

در پی ارسال پیامک پیش از مورد صورتحساب ،همراه اول اعلام کرده که این پیامکها جنبه اطلاع رسانی داشته و این اپراتور دو ماه یکبار با مشترکانش تسویه حساب می کند.

 حمیدی مدیر کل مشترکان همراه اول در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به نظرسنجی که صورت گرفته بود تعداد زیادی از مشترکان تمایل داشتند تا در فاصله های زمانی کوتاهتری در جریان صورتحساب خود قرار گیرند.  
وی افزود:بخش فنی شرکت با صرف چند ماه وقت این پروژه را به انجام رساند و به صورت آزمایشی در استان البرز به اجرا درآورد و پس از اجرای موفقیت آمیز طرح و رضایتمندی مشترکان پروژه در کل کشور عملیاتی شد.  
حمیدی گفت:اطلاع رسانی ماهانه تنها به صورت الکترونیک و با هدف اطلاع رسانی انجام میشود و خطوط  مشترکان زودتر از موعد و مهلت مقرر قطع نمی شود.  
وی گفت :در صورتی که مشترکی تمایل داشته باشد تا صورتحساب خود را ماهیانه پرداخت کند می تواند از طریق شناسه و اطلاعاتی که به وسیله پیامک در اختیارش قرار گرفته است، نسبت به پرداخت اقدام کرده و از مزایای پرداخت به موقع قبض به جای هر دو ماه یکبار، هر ماه بهره مند شود.  
وی در خاتمه گفت:با وجود اینکه اکثر اپراتورای دنیا به صورت ماهیانه هزینه مکالمات را اخذ می کنند همراه اول برای تغییر رویه اش برنامه ای نداشته و برای رفاه حال مشترکانش همانند قبل هر دو ماه یکبار حسابش را با مشترکانش تسویه می کند. /ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.