سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان از پاک‌ترین استان‌ها در بحث اعتیاد

بر اساس تحقیقات انجام گرفته این استان به لحاظ وقوع جرایم مختلف در مقایسه با سایر مراکز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در استان زنجان اقدامات مطلوبی در بحث پیشگیری از اعتیاد انجام شده است.

احمدی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مرکز توانبخشی معتادان به زودی در استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز به فعالیت شورای مبارزه با مواد مخدر همه اعضا با همه توان در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اقدامات درخور و قابل توجهی انجام داده‌اند،  ادامه د اد :این امر یکی از توفیقات به دست آمده توسط استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نقش روحانیون را در پیشگیری از اعتیاد نوجوانان و جوانان بسیار تاثیرگذار دانست و تصريح كرد: روحانیون با آگاه سازی و اطلاع رسانی مناسب در فعالیت های گوناگون نقش مهمی در کاهش گرایش جوانان به استعمال مواد مخدر دارند.

احمدی احیای سمن‌ها را از اقدامات مطلوبی دانست که با فعالیت کمیته مبارزه با مواد مخدر و همچنین در بحث گردآوری اطلاعات انجام شده است.

وی در بخش با اشاره به ایجاد تعاونی ویژه معتادان در استان تصريح كرد: این امر یکی از اتفاقات بی‌نظیری است که در سطح استان انجام شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی برای معتادان می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها باشد، خاطر نشان كرد: تعاونی ایجاد شده ظرفیت ایجاد شغل برای 500 نفر را دارد و می‌توان از آن برای اشتغالزایی واجدان شرایط در این بخش استفاده کرد./س

 

 

 


 

برچسب ها: زنجان ، پاک ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.