سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ارومیه هفته آینده میزبان رئیس جمهور/ 30 طرح عمرانی افتتاح می شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت در یکصد و ششمین سفر استانی دولت مهمان مردم استان خواهند شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، وحید جلال زاده صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه یادمان شهید باکری با اشاره به آغاز دور چهارم سفرهای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استانها افزود: در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت، هفته آینده استان میزبان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در یکصد و ششمین سفر استانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این سفر، دولت ضمن بررسی مصوبات سه دوره سفر قبلی موانع احتمالی برخی پروژه های مشکل دار را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه خواهند داد اظهارداشت : بهره برداری از 30 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و اقتصادی در مناطق مختلف استان از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی خواهد بود.

جلال زاده هچنین گفت: تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه معدن با حضور ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت، دیدار با جوانان، نخبگان، تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های احمدی نژاد و اعضای هئیت دولت در سفر به آذربایجان غربی خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس روال سفرهای قبل تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت به برخی از شهرستانهای استان سفر کرده و ضمن افتتاح برخی از پروژه ها و دیدار با مردم در شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهند داشت.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رئیس جمهور در بدو ورود به آذربایجان غربی پس از استقبال مردم شهید پرور و قدر شناس ارومیه در محل میدان ورزشی ورزشگاه تختی با مردم سخن خواهند گفت./ک

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.