سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی بر حمایت و تقویت شهرکهای صنعتی‏

دبير كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي بر تقويت و حمايت ويژه از شهركهاي صنعتي برای تحقق شعار سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، دكتر طاهري گفت : شهركهاي صنعتي به عنوان مهمترين زيرساخت استقرار بخش صنعت و توليد از ظرفيت بالايي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در بخش حماسه اقتصادي برخوردار است .

وی با اشاره به اهميت توسعه شهركهاي صنعتي درزمينه اشتغالزايي و توسعه صنعتي گفت : با توجه به اينكه در استان فارس توسعه بخش كشاورزي با محدوديتهاي نظير كاهش منابع آب روبروست توسعه بخش صنعتي بعنوان راهبردي مهم مطرح است.

وي افزود :در شهركهاي صنعتي با توجه به فراهم بودن زيرساختها نظير آب , برق و گاز, شرايط براي سرمايه گذاري مهياست .

نماينده مردم اقليد در مجلس شوراي اسلامي برعزم كميسيون صنايع و معادن مجلس برای حمايت از شهركهاي صنعتي تاكيد كرد و گفت : يكي از مسائل مطرح در زمينه شهركهاي صنعتي نحوه اجراي اصل 44 بودكه نمايندگان امور حاكميتي در شهركهاي صنعتي را همچنان به دولت واگذار كردند و مانع از واگذاري آن به بخش خصوصي شدند.

وي افزود : واگذاري امور حاكميتي در شهركهاي صنعتي به بخش خصوصي سبب بروز مشكلاتي براي سرمايه گذاران بويژه در شهركها و نواحي صنعتي مناطق كمتر توسعه يافته شده بود كه با تصميم نمايندگان مجلس اين مشكلات حل شد.

نماينده مردم فيروزآباد , فراشبند و قيرو كارزين در مجلس شوراي اسلامينيز خواستار تقويت و گسترش شهركهاي صنعتي شد.

مهندس فريدوني در جلسه مشترك اعضاء كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با صنعتگران فارس گفت : بايد در زمينه توسعه شهركهاي صنعتي دراستان گامهاي بلندي برداريم و اين موضوع نيازمند تخصيص اعتبارات بيشتر است .

وي افزود : از كميسيون صنايع ومعادن مجلس مي خواهد كه در زمينه تخصيص اعتبارات شهركهاي صنعتي بصورت ويژه عمل كنند.

عضوكميسيون انرژي مجلس افزود: يكي از مسيرهاي اصلي تحقق حماسه اقتصادي از كانال شهركهاي صنعتي ميگذرد و تقويت شهركهاي صنعتي منجر به تحقق حماسه اقتصادي و ارتقاي توليد ملي خواهد شد.

نماينده مردم سپيدان در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت :توسعه شهركهاي صنعتي 70 درصد از مشكلات ناشي از استعلامها را كاهش مي دهد.

مهندس هاشمي در جلسه مشترك اعضاي كميسيون صنعت , معدن و تجارت با صنعتگران و توليد كنندگان فارس با اشاره به اينكه پاسخ دستگاههاي مختلف به استعلامها مشكلات زيادي براي سرمايه گذاران بخش صنعت بوجود مي آورد گفت : استقرار واحدهاي صنعتي در شهركهاي صنعتي باعث حذف بسياري از استعلامها مي شود.

وي از وزارت صنعت و معدن و تجارت و همچنين استاندار فارس خواست اعتبارات ملي و استاني بيشتري بمنظور توسعه شهركهاي صنعتي در استان اختصاص دهند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس افزود : با توسعه و تقويت شهركهاي صنعتي در استان و استقرار زيرساختها بسياري از مشكلات توسعه صنعتي كاهش مي يابد./س

برچسب ها: حمایت ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.