سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار سیستم HSE در منطقه 14

رئیس کمیته راهبری سیستم مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط زیست از بهره برداری سیستم ایمنی،‌بهداشت و محیط زیست (HSE) و فرآیند استقرار آن در منطقه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین وزیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سیستم ایمنی ،‌بهداشت و محیط زیست بخشی از نظام مدیریت کل جاری از سوی سازمان بوده که استقرار و توسعه ی آن به منظور کاهش مخاطرات بهداشتی و ایمنی در سطح منطقه و حفظ و ارتقاء  محیط زیست در دستور کار همه کارکنان قرار گرفته است.
وی با اشاره به رویکرد سیستماتیک این مهم ،‌افزود: داشتن شهری سالم،‌دور از حادثه ، خسارت،  آسیب و ضایعات همراه با افزایش بهره وری،  کسب منافع اقتصادی و تقویت سلامت از مهم ترین اهداف این طرح است.
 وزیری با اشاره به اینکه فاز دوم این مرحله فردا وارد عمل خواهد شد،‌افزود:  بدین ترتیب کلیه نواحی منطقه 14 بر نظارت هر چه بیشتر بر امنیت کار و بهداشت محیط زیست مستقر خواهد شد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد:  با استقرار این سیستم ما شاهد روشی  هدفمند بر پایه ی استانداردهای موجود  برای تعیین حصول اطمینان در خصوص حذف یا کنترل مخاطرات بالقوه و بالفعل در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست خواهیم بود./ز
برچسب ها: استقرار ، سیستم ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.