سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام آقاتهراني:

در انتخابات به خواسته دشمن تن ندهيم/مردم را با خبرهايمان دلسرد نکنيم

عضو هيئت نظارت بر مطبوعات کشور گفت: در پوشش خبري انتخابات آتي نبايد به خواسته دشمن تن دهيم زيرا نبايد مردم را با خبرهايمان دلسرد کنيم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "مرتضي آقاتهراني" در همايش مناديان حماسه که صبح امروز در سالن همايش‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد با بيان اين که استفاده از قلم و نوشتن آن در خبرها بسيار مهم است اظهار داشت: خداوند نيز در قرآن کريم با قسم خوردن به قلم اهميت آن را اين چنين عنوان کرده است.

وي افزود: کساني که مي‌خواهند در عرصه خبري فعاليت داشته و خبر بنويسند نبايد به تحريف‌ها دست بزنند لذا اکنون مسيري که در حال طي کردن آن هستيم تا بِي‌نهايت ادامه خواهد داشت.

عضو هيئت نظارت بر مطبوعات کشور با اشاره به دين اسلام و قابليت‌هاي آن تاکيد کرد: بايد در فعاليت‌هاي خود در عرصه خبر به دستورالعمل‌هاي دينمان بيشتر توجه کنيم تا بيش از پيش از آن بهره‌مند شويم زيرا نبايد دلمان براي گرايش‌هاي سکولاريسم لک بزند.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس تصريح کرد: ما بايد اخلاق الهي و اسلامي را در کارهايمان لحاظ کرده و رعايت کنيم لذا کار ما روشن‌گري و بيداري افراد است.

حجت‌الاسلام آقاتهراني در خصوص فعاليت خبرنگاران گفت: خبرنگاران اسلامي و ايراني ما مي‌توانند الگوي بسيار مناسبي براي ديگر خبرنگاران رسانه‌هاي جهان باشند.

وي با اشاره به فعاليت خبرنگاران در انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: در پوشش خبري انتخابات آتي نبايد به خواسته دشمن تن دهيم زيرا نبايد مردم را با خبرهايمان دلسرد کنيم.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان کرد: کشور ما نيازمند فرد اصلح است لذا مردم همواره اين فرد را براي دستيابي به قله‌هاي پيشرفت حمايت خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، منادیان ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.