سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کاندیداها برای اشتغال جوانان برنامه ارائه دهند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای اشتغال اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برنامه ارائه دهند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکلی که جوانان کشورمان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند معضل بیکاری است از این رو انتظار وجود دارد کاندیداهای ریاست جمهوری در زمینه ریشه‌کن کردن معضل بیکاری و اشتغال‌زایی برای جوانان برنامه‌های روشنی را ارائه دهند.

وی بر لزوم تلاش برای انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در برنامه‌های خود مشکلات اساسی جامعه را مورد توجه قرار دهند همچنین به امور اقتصادی مختلف به ویژه اشتغال بپردازند و برای عبور از شرایط فعلی، تورم و بیکاری طرح‌های خود را تبیین کنند تا مردم بتوانند مناسبت‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

این نماینده مجلس به نام‌گذاری سال‌جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه به عنوان مذکور جامه عمل پوشانده شود لازم است اقشار مختلف جامعه در انتخاب کاندیدای اصلح نهایت دقت را به عمل آورند تا سیاست‌های اقتصادی و سیاسی مناسب‌تری به مرحله اجرا در آید.

بیگی سیاست خارجی و اقتصاد را دو حوزه کلان و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست و افزود: کاندیداها باید برنامه‌های خود را به صورتی تنظیم کنند تا وقتی با اقبال عموم مردم روبه‌رو شدند بتوانند برای رشد، شکوفایی، عظمت و اقتدار روز‌افزون ایران اسلامی گام‌های بلندی بردارند و توفیق‌های بی‌شماری برای کشورمان به دست آورند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها از جمله سیاست خارجی نظر نهایی با مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای بسیط کردن و توسعه دادن سیاست خارجی باید تلاش شود تا روابط بین‌المللی توسعه پیدا کند ولی با این همه نظر نهایی با مقام معظم رهبری است و هر گونه‌ تصمیمی باید با قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت اتخاذ شده و عملیاتی شود./س

برچسب ها: برنامه ، میاندوآب ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.