سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

زنان در خلق حماسه سیاسی اثر گذارند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: زنان در خلق حماسه سیاسی بسیار اثر گذارند.

نصراللهی در گفتگو با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران اراک افزود: زنان وظیفه دارند در انتخابات پیش رو همچون عرصه های گذشته حضوری گسترده داشته باشند و در راستای خلق حماسه سیاسی به زیباترین شکل نقش آفرینی کنند.
وی بیان کرد: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و این قشر نقش تعیین کننده ای در عرصه های مختلف از جمله سیاسی برعهده دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی ادامه داد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیار موثر بودند و این قشر خدمات زیادی در دوران هشت سال دفاع مقدس و سازندگی به جامعه ارائه کرده اند.
نصراللهی اظهار کرد: دشمنان از حضور زنان و کسب توفیقات بزرگ توسط این قشر بسیار وحشت دارند و به همین دلیل همه توان خود را برای به بیراهه کشاندن بانوان و دختران این مرز و بوم به کار گرفته اند.
وی تصریح کرد: در این راستا زنان و دختران باید با حفظ حجاب و پاکدامنی در عرصه های مختلف جامعه حضور یابند و در راه توسعه کشور گام های بلندی را بردارند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: زن در دین اسلام مظهر نجابت و پاکدامنی است و اسلام برای زن ارزش و مقام بسیار بالایی قائل شده است.
نصراللهی عنوان کرد: الگوهای بزرگی مانند حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)، حضرت خدیجه(س)، بانوان شهیده دوران اسلام و انقلاب وجود دارند که زنان با پیروی از آنها به سعادت دنیا و آخرت می رسند.
وی یادآور شد: معرفی ابعاد مختلف شخصیتی الگوهای بزرگ زنان در هفته زن به جامعه امری ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد./س

برچسب ها: زنان ، انتخابات ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.