سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مهمترين شاخصه رئيس جمهور احياي گفتمان انقلاب باشد/ شعار یارانه 250 هزار تومانی اشتباه است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مهمترين شاخصه رئيس جمهور احياي گفتمان انقلاب و اسلام باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حمید رسایی، بعدازظهر يكشنبه درباره نقاط مثبت و منفی یک رئیس جمهور در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: بايد مهمترين شاخصه رئيس جمهور احياي گفتمان انقلاب و اسلام باشد و در اين راستا فردي كه به عنوان رئيس جمهور انتخاب مي شود بايد بر ديپلماسي تهاجمي، استكبار ستيزي و شجاعت اصرار و تاكيد بورزد.

وي سپس با اشاره به يارانه 250 هزار توماني دولت عنوان كرد: سردادن شعار یارانه 250 هزار تومانی اشتباه است زيرا این مبلغ از افزایش حامل‌های انرژی باید به دست آید.

حجت الاسلام رسايي ادامه داد: در گذشته همه موافق اجراي هدفمندي يارانه ها بودند اما هم اكنون بسياري از افراد اين قانون را گداپروری اعلام می‌کنند زیرا این موضع در میزان رأی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

وي در خصوص نقاط مثبت و منفي دولت احمدي نژاد گفت: يكي از نقاط منفي دولت احمدي نژاد اين بود كه وي بعد از مدتي در مورد جایگاه خود به غلط افتاد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بيان كرد: در گذشته سفرهاي استاني رئيس جمهور با هدف قدرت طلبي نبود اما امروز با رويكرد قدرت طلبي به اين سفرها مي رود.

وي تصريح كرد: عدم تعامل با قوا، خلق و خوی خاص احمدی‌نژاد در دولت و ارتباط نادرست او با مراجع و علمای دینی از ديگر نقاط ضعف و منفي دولت نهم و دهم است.

حجت الاسلام رسايي با اشاره به اين مطلب كه دولت هاشمی پرکار با خرج زیاد، دولت خاتمی خرج زیاد با کار کم و دولت احمدی‌نژاد پرکار و کم خرج بود، افزود: در دولت خاتمی جایگاه سیاسی به دست حزب مشارکت و جایگاه اقتصادی به حزب سازندگی و امور فرهنگی به خود خاتمی رسید که نتیجه همه اين عوامل روی کار آمدن مدیران اقتصادی دولت هاشمی بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اينكه هاشمی برای حضور در انتخابات ۹۲ برنامه‌ریزی کرده است، افزود: او در حال حاضر در كشور تحليلي به راه انداخته كه راهي به جز آمدن من در انتخابات نيست.

حجت الاسلام رسايي تاكيد كرد: بسياري از کاندیداها مي گويند با آمدن هاشمی کناره‌گیری می‌کنند اما به اعتقاد بنده هاشمی باید رد صلاحیت شود.

وي بيان كرد: سال 84 بسياري از مردم از ترس بازگشت سیاست‌های هاشمی در انتخابات 84 به احمدی‌نژاد رای دادند اما در حقيقت سال 88  احمدی‌نژاد به دليل سفرهای استانی در دولت هشتم رای مردم را کسب کرد.

وي با تاكيد بر اينكه در روزگاري كه هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور بود شكاف طبقاتي ايجاد شد، افزود: در دولت هاشمی رفسنجانی شکاف طبقاتی بیشتر شد و مديراني بر سركارآمدند كه از جنس مردم نبودند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بيان كرد: نتیجه مديريت پرخرج و تشريفاتي هاشمي رفسنجاني را مي توان در میزان رأی هاشمی در انتخابات بعدی مشاهده کرد./ک

برچسب ها: انقلاب ، شعار ، اشتباه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.