سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کرمانشاه در صادرات محصولات کشاورزی پتانسیل بالایی دارد

استاندار كرمانشاه در نشست با معاون وزير جهاد كشاورزي در امور تولیدات گیاهی گفت: کرمانشاه ظرفيت ها و پتانسیل هاي قابل توجهي در بخش صادرات محصولات كشاورزي به كشور عراق دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



حجت اله دمياد گفت: استان كرمانشاه از جمله استان هاي مستعد و چهارفصل در زمينه توليد ذخاير استراتژيك كشاورزي كشور محسوب مي شود .

وي توليد باكيفيت و مرغوب محصولات كشاورزي و راهبردي در اين استان از قبيل گندم، نخود و ذرت را نشان از وجود اراضي مستعد و پرثمر براي كشت اين محصولات عنوان كرد و افزود: تمام سعي و تلاش مسؤلينمربوطه در استان بر اين است كه از توليدكنندگان و همچنين سرمايه گذاران بخش خصوصي در اين حوزه حمايت و پشتيباني لازم را بعمل آورند.

دمياد اضافه كرد: با توجه به اينكه دو مرز رسمي پرويز خان و سروي در استان كرمانشاه قرار گرفته است، لذا استان بواسطه همين پتانسیل ها و ظرفيت هاي نهفته مرزي مي تواند پيشگام در حوزه صادرات محصولات كشاورزي كشور به كشورهاي همسايه باشد.

استاندار كرمانشاه همچنين پرداخت تسهيلات به طرح هاي توسعه بخش كشاورزي را از اقدامات ارزنده دولت دهم بر شمرد و خاطر نشان كرد: بهره گيري از اين طرح باعث شده كه روند اشتغالزايي در استان از تحرك خاصي برخوردار شود، بنابراين اميدواريم مسؤلين ذيربط اقتصادي وكشاورزي با استفاده از اين فرصت راهكارهاي برون رفت از وضعيت بیکاری موجود در استان را مجدانه پيگير و مرتفع نمايند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، کشارزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.