سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس:

زمینه‌های مناسبی برای همکاری فارس با ترکیه وجود دارد

استاندار فارس گفت: زمینه های مناسب و متعددی برای همکاری و توسعه همکاری‌های تجاری و بازرگانی بخش خصوصی ایران، استان فارس و ترکیه وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حسین صادق عابدین عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، سفر وزیر توسعه ترکیه و هیات اقتصادی آن کشور به شیراز را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این سفر نشست‌های خوبی بین بازرگانان و تجار بخش خصوصی دوکشور برگزار شد.

صادق عابدین با بیان اینکه روابط دو کشور ایران و ترکیه ریشه در گذشته دارد، اضافه کرد: فارس و ترکیه در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی، نفت و گاز و صنایع تبدیلی امکان همکاری دارند.

او اضافه کرد: یکی از مهمترین زمینه‌های همکاری بین دو کشور، گردشگری است، هم اینک هر هفته حدود 600 نفر از استان فارس به ترکیه سفر می‌کنند، انتظار داریم با تلاش بخش خصوصی، همین تعداد گردشگر نیز متقابلا از ترکیه به فارس و شیراز سفر کنند.

صادق عابدین گفت: از صبح هیات‌های اقتصادی و تجاری بخش خصوصی ترکیه و استان فارس، مذاکرات و نشستهای خوبی برگزار کرده‌اند، ما نیز سعی می‌کنیم با رفع موانع و مشکلات احتمالی، ایجاد این روابط را تسهیل کنیم.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: فارس ، ترکیه ، تجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.