سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

خطه آذربایجان ویترین غیرت و شجاعت ایران اسلامی

معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور از مردم آذربایجان بعنوان مردمی با ایمان و با صداقت یاد کرد و گفت: این مردمان شعرا،خطبا و عالمانی بی شماری پرورش داده و تقدیم اسلام و ایران اسلامی کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سلطان خواه در جلسه شورای اداری ملکان افزود: خطه آذربایجان ویترین غیرت و شجاعت ایران اسلامی بوده و در طول 34 سال گذشته در تمامی صحنه های انقلاب مدافع عزت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی بوده اند.

وی از ملت ایران نیز بعنوان مردمانی منسجم و متحد در دنیا یاد کرد و خاطرنشان کرد ملت همیشه درصحنه و ولایت مدار ایران اسلامی علیرغم بی ثبات شدن کشورهای همسایه در سایه اشغالگری آمریکا و استکبار جهانی مردمانی هستند که برادری،اخوت و یکپارچگی خود را حفظ کرده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که مردمانی متحد و منسجم داشته و همه مذاهب،قومیت ها،گویش ها زیر چتر ولایت و انقلاب اسلامی به فکر پیشرفت و سازندگی کشور مشغول هستند. و باید قدر این اتحاد و انسجام را بدانیم و بعنوان سرمایه قدرش را بدانیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام ایران اسلامی را نداشته و بدنبال ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولین هستند که همگان باید هوشیار باشند.

سلطانخواه در ادامه سفرهای دولت های نهم و دهم را به ابتکار دکتر احمدی نژاد دانست و گفت هدف از سفرهای دور اول تا چهارم کشاندن مصوبات دولت به استانها و شهرهای مختلف و لمس مسائل و مشکلات مردم ،پیگیری پروژه ها و پاسخگوتر کردن مسئولین می باشد.

وی وجود مشکلات را به معنی تعالی جویی و بهتر خواستن دانست و گفت نفس سفرهای استانی دولت نیز دقیقا در راستای توزیع عادلانه و بهتر منابع و پروژه های عمرانی بود که به ابتکار دوکتر احمدی نژاد انجام و دستاوردهای خوبی نیز تاکنون داشته و باعث سرعت بخشیدن به کارها شده است.

وی در ادامه سحنانش از ملکان بعنوان شهر خوشه های طلایی انگور یاد کرد و گفت این شهرستان به لحاظ داشتن ظرفیت خوب در کشاورزی و مردمانی زحمت کش در کشور و استان شناخته شده است.

سلطانخواه با اشاره به سرمازدگی هفته گذشته به باغات انگور شهرستان ملکان قول مساعد داد با طرح موضوع در جلسه هیات دولت و مساعدت دولت بخشی از خسارات وارده به مردم این منطقه جبران شود. /س

برچسب ها: آذربایجان ، ویترین ، غیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.