سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جاذبه های سرمایه گذاری در استان خوزستان ایجاد شود

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت ایجاد جاذبه های سرمایه گذاری در استان خوزستان تاکید کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید خلف موسوی در نشست شورای معاونان و مشاوران اداره کل تعاون اظهار کرد: توجه ویژه به مردم و خدمت به نظام و ملت ایران از مهمترین اهداف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات مردم باید بیش از گذشته تلاش کنیم افزود: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی نامگذاری شده، براین اساس روش و راهبرد رسیدن به اهداف به ما نشان داده شده است.

موسوی تحقق حماسه سیاسی حماسه اقتصادی را منوط به توجه ویژه به کار و تولید و تلاش همه مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان و تحریم های صورت گرفته به منظور تحقق اهداف ایران اسلامی نیازمند کار و تلاش مضاعف برای رونق و حمایت از تولید هستیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سرمایه گذاری ویژه در استان خوزستان اظهار کرد: توسعه سرمایه گذاری منجر به ایجاد اشتغال و رونق بازار و گردش پول می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگر تولید و اقتصاد رشد كند، مشکلات واحدهای كارگری مشكل دار حل می شود و فضاهای پرنشاط كارگری هم شكل می گیرد.

وی تاکید کرد: براین اساس ایجاد جاذبه های سرمایه گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و رونق بازار کار ضروری است.

موسوی با اشاره به سیاست های كلی اشتغال گفت: ترویج و تقویت فرهنگ كار و حمایت های موثر از بیكاران به منظور به كارگیری توانمندی های آنان نیز ضروری است.

وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در خوزستان، باید در راه تك رقمی كردن نرخ بیكاری تلاش كنیم.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به فعالیتهای اداره کل تعاون گفت:  این اداره كل در سال 91 با فعالیتهای مطلوبی که در بخش های مختلف ارائه داده، توانسته رتبه دوم عملکرد را در سطح کشور به دست آورد./س
 

برچسب ها: جاذبه ، سرمایه ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.