سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ عضو کمیسیون عمران مجلس؛

جاده اهر – تبریز با تصادفات متعدد به یک بحران منطقه ای تبدیل شده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه جاده اهر – تبریز به جهت تصادفات مکرر جاده ای در طول سال که به عنوان یکی از جاده های اصلی حادثه خیز استان تبدیل شده است تاکنون اقدام قابل توجهی در تکمیل این پروژه مهم صورت نگرفته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس فلاحی باباجان، گفت: با وجود اینکه این پروژه جزء پروژه های مهر ماندگار است و وزیر راه و شهرسازی نیز برای اجرای این پروژه دستور پرداخت 30 میلیارد تومان را داده بودند با این وجود تاکنون این اعتبار تخصیص نیافته و این امر نارضایتی اهالی منطقه را سبب شده است.

این نماینده مجلس افزود: این پروژه به بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا پروژه فوق به اتمام رسد که امیدواریم با عنایت ویژه دولت در سفر چهارم این امر محقق شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موقعیت خاص شهرستان اهر و استعدادهای ویژه در بخش معدن، کشاورزی و گردشگری اجرای عملیات مطالعاتی ساخت راه آهن مسیر بستان آباد، هریس – اهر برای رونق منطقه ارسباران ضروری برشمرد و اظهار امیدواری کرد، دولت اهتمام ویژه به این امر داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین امکانات پزشکی موجود در شهرستان های اهر و هریس را تکافوی سیل مراجعین ندانست و افزود: متأسفانه در زلزله اخیر بیمارستان هریس صددرصد و بیمارستان اهر چهل درصد آسیب دیده که تسریع در اختصاص اعتبارات برای این بیمارستان ها ضروری می باشد. /س

برچسب ها: تصادف ، متعدد ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.