سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

هزینه 1.8 میلیارد تومانی برای زیباسازی شهر اهرم

فرماندار تنگستان گفت: بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای زیباسازی شهر اهرم در دولت دهم هزینه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احمد جعفری‌نسب یکشنبه‌شب در نشست شورای اداری تنگستان با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در تشییع شهدای گمنام در شهر اهرم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی برگردن همه ما دارند؛ آنچه ما برای آنها انجام  می‌دهیم در برابر گذشت آنها که از جان خود برای حفظ اسلام و ایران اسلامی گذشتند کم است.

فرماندار تنگستان گفت: اگر بخواهیم از راه و منش و رفتار شهدا الگو بگیریم باید در راه آنها گام برداریم، اگر در راه آنها گام برداشتیم، می‌توانیم به یقین بگوئیم کارها درست و مطلوب بوده است.

جعفری‌نسب افزود: برای زیباسازی و تغییر مبلمان شهر اهرم تاکنون بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار تنگستان از جوانان تنگستانی خواست تا نظرات و ایده‌های خود را در رابطه با بهترشدن فرهنگ عمومی و تغییر مبلمان شهری و مسائل و مشکلات شهرستان به جلسه ارائه دهند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست با همکاری و همراهی بیشتر با شهرداری زمینه شکوفایی بیش از پیش شهرهای شهرستان تنگستان را فراهم آورند.

فرماندار  تنگستان افزود: بعضاً مشاهد می‌شود که در پی تخریب ساختمان در سطح شهر، نخاله‌های آن در سطح شهر رها و توجهی به آن نمی‌شود، بنابراین باید با همکاری خود مردم نسبت به انتقال نخاله‌ها به بیرون شهر اقدام و دستگاه‌های نظارتی هم به این کار نظارت کنند.

امیرعلی توسلی، شهردار اهرم نیز در این جلسه خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم  با شهرداری شد.

وی افزود: اگر با مردم همکاری و همراهی داشته باشیم، می‌توانیم بر تمام مشکلات در سطح شهر فائق بیائیم.

در این جلسه، اعضای شورای اداری جوان شهرستان و شهرداران نظرات خود را در ارتباط با مشکلات فرهنگی و عمرانی بیان داشتند.
برچسب ها: اهرم ، زیباسازی ، تنگستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.