سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تحریمهای دشمنان تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت

امام جمعه اهر گفت: تحریمهای شکننده دشمنان تأثیری در اراده پولادین ملت ایران ندارد و ملت ایران پرشورتر از گذشته با تبعیت از ولایت در امتحان جدید نیز سربلند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در جلسه شورای اداری شهرستان اهر مشکلات اساسی منطقه را فقدان زمینه های اشتغال برای جوانان منطقه ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود : در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مسئولان ذیربط بتوانند گامهای جدی در جهت اشتغال جوانان منطقه بردارند.

وی، نظام اسلامی را به عنوان نعمت عظمی برای ملت ایران برشمرد و حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب را ضروری برشمرد.

امام جمعه اهر خدمت به مردم را توفیق برای مسئولان ذکر کرد و افزود: باید در خدمتگذاری مسئولان از یکدیگر پیش گرفته و در حل مشکلات آنها تلاش مضاعف نمایند.

وی، در پایان وحدت و همدلی را رمز اتحاد و همدلی مسئولان و مردم برشمرد و افزود: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند و هرچه به این مردم بیشتر خدمت کنیم باز هم کمتر است.

حاجی زاده در پایان تسریع در جاده اهر- تبریز را خواسته اصلی و اهم مردم و مسئولان منطقه ذکر کرد.

در این پایان این مراسم وزیر دادگستری در نشست صمیمی به مسائل و مشکلات جمعی از شهروندان اهری که جهت طرح مشکلات خود در محل سالن فرمانداری اهر گرد آمده بودند بررسی کرده و دستورات لازم را به دستگاه های ذیربط صادر کردند.

در سفر امروز نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ابتدا با حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس این شهرستان و قرائت فاتحه به دو خانواده شهیدان اسدی و نصیری دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها از این عزیزان دلجویی کرد و در ادامه از پروژه های ورزشگاه 5 هزار نفری در دست احداث و اماکن مسکونی پروژه مسکن مهر بازدید کردند/س

برچسب ها: اراده ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.