سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبري خوش براي فعالان كشاورزي شهريار؛

صندوق حمايت از كشاورزان تاسيس مي‌شود

رئيس جهاد كشاورزي شهريار گفت: صندوق حمايت از كشاورزان در اين شهرستان در شرف تاسيس است كه در صورت عملياتي شدن نقش بسزايي در توسعه هرچه بيشتر كشاورزي اين منطقه خواهد داشت.

صالحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت تاسيس بيمه بومي در سطح شهرستان شهريار تصريح كرد: از آنجا كه صندوق بيمه كشوري در سطح بسيار كلان و گسترده ظهور و بروز پيدا مي‌كند، قادر نخواهد بود مسائل جزئي و خرد در سطح شهرستان را پوشش دهد و به تبع اين امر باعث كاهش رغبت كشاورزان اين منطقه استقبال از بيمه كشوري مي‌شود.
وي در ادامه افزود: اما زماني كه كشاورز مسائل جزئي مناسبات فعاليت خود را مورد حمايت صندوق حمايت بومي شهرستان مي‌بيند به طور طبيعي به سمت چنين بيمه‌اي سوق پيدا خواهد كرد.
 
صالحي با بيان اينكه صندوق نامبرده تا يكي دو ماه آينده آغاز به كار خواهد كرد اظهار داشت: در حال حاضر فرآيند انتخاب مدير عامل صندوق طي مي شود و در صورت نتيجه رسيدن و جمع بندي نهايي درارتباط با انتصاب مدير عامل صندوق مذكور ظرف يك ماه فعاليت خود را آغاز مي نمايد.
 
وي در نهايت تصريح كرد: در اين صندوق اقدامات پشتيباني اعم از بسته هاي حمايتي و پرداخت وام به فعالان حوزه كشاورزي به صورت متمركز و گروهي لحاظ خواهد شد./ز
برچسب ها: صندوق ، حمایت ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.