سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با این تبلت ها به راحتی بازی کنید+معرفی

گلکسی نت 8 یکی از بهترین تبلت ها برای اجرای انواع بازی های آندرویدی می باشد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،مرسوم شدن بازی های رایانه های به خصوص بازی های قابل اجرا روی تبلت ها باعث شده تا این وسیله به یکی از محبوب ترین لوازم بازی تبدیل شود.در این گزارش اورژانس IT سه تبلت برتر برای بازی را معرفی می کند.

1- Galaxy Note 8


تبلت Galaxy Note 8 یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی های آندرویدی می باشد.این تبلت با حافظه RAM دو گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای می تواند اکثر بازی های رایانه را اجرا کند.همچنین واحد پردازشگر مرکزی این تبلت نیز چهار هسته ای و با سرعت 1.6 گیگاهرتز می باشد.

2- Galaxy Note 10.1


گلکسی نت 10.1 نیز یکی از بهترین گزینه ها برای بازی می باشد.این تبلت با پردازشگر چهار هسته ای و با حافظه ی RAM دو گیگابایتی می تواند به یک کنسول بازی حرفه ای تبدیل شود.پردازنده ی گرافیکی این تبلت نیز چهار هسته ای و با شتاب دهنده سه بعدی می باشد.

3- Transformer Pad Infinity TF700


ایسوس  نیز در بازار ساخت تبلت های قدرتمند عقب نمانده و با ساخت تبلت Transformer Pad Infinity TF700  توانسته تا رتبه ی قابل قبولی را کسب  کند.این محصول دارای پردازنده گرافیکی 12 هسته ای است و سرعت پردازشگر اصلی آن نیز 1.6 گیگاهرتز می باشد.ظرفیت حافظه ی RAM این محصول نیز 1 گیگابایت می باشد.


برچسب ها: تبلت ، بازی ، گرافیک ، اورژانس it
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
حامد عباسی
۱۱:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
تبلت هاي ابل به درد بازي مي خورد يا نه
sina
۱۶:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
چرا رو تبلت ایسوس نوشته sony :D