سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار زنجان:

اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت روستائیان کافی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان روستائیان کافی نیست.

 
به گزارش خبرگزاری خبرنگاران گروه استانها از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت استان اظهار کرد: باید برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان روستائیان تلاش بیشتری صورت گیرد.
a
وی به فعالیت‏های بهداشتی و درمانی روستائیان اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان روستائیان کافی نیست و باید بیشتر تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خواستار توجه بیشتر به بهداشت روستاها شد و ادامه داد: شاخص‏های ارائه شده برای استان زنجان مناسب نیست.

وی به آب شرب روستاهای استان اشاره کرد و افزود: باید کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای زنجان مورد توجه جدی مسئولان اجرایی باشد.

احمدی با تاکید بر اهمیت آب شرب روستایی در روستاهای شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط باید در آینده نزدیک نسبت به آماده‏سازی اطلاعات اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خطاب به مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان گفت: باید درباره شاخص‏های کیفی آب شرب مناطق روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دولت نسبت به توسعه بهداشت و درمان روستاهای کشور حساسیت بالایی دارد، تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

احمدی کیفیت‌سنجی املاح موجود در آب شرب روستائیان را موضوعی مهم برشمرد و ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط در سال جاری اطلاعات این موضوع را به شکل مدون ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به شاخص‏های ارائه شده برای دسترسی روستائیان به سرویس‏های بهداشتی اشاره کرد و یادآور شد: این شاخص‏ها باید به شکل مناسبی تدوین شود.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای استان در دسترسی به سرویس بهداشتی مناسب، خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی استان در موضوع بهداشت سرویس بهداشتی روستاها مناسب نیست.

احمدی با بیان اینکه وضعیت شاخص‏ها نشان از پایین بودن رتبه استان از میانگین کشوری دارد، افزود: باید در سال جاری نسبت به جبران کمبودها تلاش بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان توسعه روستاها را مهم دانست و گفت: برای تحقق برنامه‏های مهاجرت معکوس باید نسبت به توسعه همه‌جانبه روستاها اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری همه مدیران اجرایی باید نسبت به تحقق شعار سال تلاش کنند.

احمدی حضور پرشور مردم برای تحقق حماسه سیاسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه مردم جامعه باید نسبت به حضور حداکثری در انتخابات احساس مسئولیت داشته باشند./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.