سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بها دادن به بصیرت افزایی سبب خلق حماسه می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بها دادن به بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم در انتخابات تبدیل به حماسه سیاسی می‌شود.


به گزارش خبرگزاریباشگاه خبرنگاران گروه استانها از بیرجند، حمید‌رضا وردی ظهر امروز در مجمع شورای عالی بسیج فرهنگیان که با حضور سرگره‌های حلقه‌های صالحین برگزار شد، اظهار داشت: بسیج فرهنگیان مدت زیادی فعالیت خود را آغاز کرده، ولی از سال گذشته وارد مرحله جدیدی از برنامه‌ها شده است.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگیان در مقوله‌های سوادآموزی، بحث‌های مربوط به خانه، خانواده و دانش‌آموزان عملیاتی عمل کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از حوزه‌ها تنها به توصیف می‌پردازند، گفت: بسیج جزو محدود دستگاه‌هایی است که بیانات مقام معظم رهبری را تا حد ممکن عملی می‌کند.

وردی با بیان اینکه در چندین سال گذشته معظم‌له به مقوله اقتصاد اشاره کرده، افزود: تا فرهنگ نظام مصرف‌گرایی باشد حماسه اقتصادی محقق نمی‌شود.

این مسئول مقاوم بودن، ترسو نبودن را از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح دانست و اضافه کرد: رئیس جمهور نباید تصمیم‌های لحظه‌ای و آنی بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی متذکر شد: بها دادن به بصیرت افزایی و آگاه‌سازی مردم در انتخابات تبدیل به حماسه سیاسی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت در بین قشر بسیجیان الزامی است، اذعان داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی سبب تعاون، هم‌اندیش و هم‌افزایی می‌شود./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.