سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد عادل در دانشگاه علم و صنعت:

ظاهرا شهرداري خياباني است که به پاستور منتهي مي‌شود/اشاعه دهندگان بي‌حجابي نبايد احساس امنيت کنند

عضو ائتلاف سه‌گانه گفت: ظاهرا شهرداري خياباني است که به پاستور منتهي مي‌شود همانند محمود احمدي‌نژاد در ايران و اردوغان در ترکيه که بعد از سمت شهردار بودن رياست قوه مجريه را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، غلامعلي حداد عادل نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه علم و صنعت که به همت بسيج دانشجويي در اين دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت:‌ آرمان‌گرايي، عدالت طلبي، واقع گرايي، استقلال خواهي از جمله خصوصيات محافل دانشجويي است.

کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري ادامه داد: کشوري که فاقد استقلال باشد به هيچ کجا نخواهد رسيد و انتقال نرم قدرت از موهبت‌هاي انقلاب اسلامي است که جابجايي قدرت را بر روي ريل قانون و تحت اراده مردم امکان پذير مي‌کند.

عضو ائتلاف سه گانه در انتخابات رياست جمهوري در ارتباط با حل مسايل هسته‌اي و تحريم‌هاي بين‌المللي تصريح کرد: سياست‌هاي کلي را مقام معظم رهبري در کشور مشخص مي‌کنند و خط رهبري در مساله هسته‌اي حفظ استقلال کشور است. 

وي ادامه داد: مساله رابطه ايران با آمريکا از آغاز انقلاب تاکنون که فقط يک فصل‌الخطاب به نام رهبري دارد که در مسايل سياست خارجه کشور بالاترين شخص مملکت است.

حداد عادل با بيان اينکه اگر کوچکترين سستي از خود نشان دهيم قطعا اولين و آخرين عقب نشيني مقابل غربي‌ها نخواهد بود، اظهارداشت: هر چقدر که ما کوتاه بياييم آنان اقدام به طرح مجدد توطئه عليه کشور مي‌کنند.

حداد عادل در ارتباط با ذات آرام خود و چگونگي اداره کشور به دليل هياهوي زياد تصريح کرد: اگر چه رئيس جمهور باشم و چه نباشم گوش به فرمان رهبرم و بايد بگويم اداره کشور احتياج به شر و شور ندارد بايد مقابل بيگانگان اين گونه عمل کنيم.

وي افزود: تنها دوره‌اي که در مجلس زد و خورد نشد، مجلس هفتم به رياست من بود.

عضو ائتلاف سه گانه تصريح کرد: با آقاي ولايتي به دليل سابقه اجرايي در وزارت امور خارجه و همچنين قاليباف به دليل سابقه‌اش در بعد اجرايي آراي لازم را براي شرکت در ائتلاف به دست آورده‌ايم و بر همين اساس تصميم به تشکيل ائتلاف گرفتيم و شرط گذاشتيم که دو نفر به نفع يک نفر کنار رود.

وي افزود: ما که به عنوان اصولگرايان مطرح هستيم اين حق را داريم که خواهان پيروزي اصولگرايان باشيم.

حداد عادل ادامه داد: ظاهرا شهرداري خياباني است که به پاستور منتهي مي‌شود همانند محمود احمدي‌نژاد در ايران و اردوغان در ترکيه که بعد از سمت شهردار بودن رياست قوه مجريه را بر عهده دارد.

حداد عادل ادامه داد: بايد در انتخابات يک توازن بهينه ميان صلاحيت و مقبوليت در نظر گرفت و با اين واقع بيني وارد عرصه انتخابات شديم و تاکنون نظرسنجي در اين خصوص انجام نداده‌ايم و احتمال دارد در هفته‌هاي آينده اقدام به اين کار کنيم.

نماينده مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با حل مشکلات اقتصادي در کشور خاطر نشان کرد: تا روزي که خواهان استقلال هستيم بايد هر گونه فشاري را تحمل کنيم و به دست آوردن هر چيزي يک بهايي دارد.

حداد عادل بيان داشت: مديريت صحيح و به کارگيري روش‌هاي علمي، اقتصادي راهکار مناسبي براي حل مشکلات اقتصادي است.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: با اصلاح سبک زندگي به شيوه اسلامي مي‌توان مقاومت کرد و با خروج از دايره متعارض غربي در تمامي امور به اقتصاد مقاومتي رسيد.

وي در ارتباط با انکار واقعه هلوکاست از جانب احمدي‌نژاد و قاليباف گفت: تاکنون چنين چيزي را از قاليباف نشنيده‌ام اما در ارتباط با اظهارات احمدي نژاد بايد بگويم موافق اصل هلوکاست نبوده‌ام و اين بهانه‌اي براي صهيونيست‌ها بود که بتوانند يک جنجال جهاني عليه انقلاب در کشور سازماندهي کنند.

وي افزود: از انکار هلوکاست سودي نبرده‌ايم اما سوال‌هايي که احمدي نژاد در اين ارتباط در آن زمان مطرح کرد به نفع مردم فلسطين شد.

حداد عادل در پاسخ به اين که نامه نگاري‌هاي شما با فروش بر سر ترجمه يک کتاب از کجا آغاز شد تصريح کرد: در سال 1375 کتابي را در رشته فلسفه در ارتباط با نظريه کانت به دانشجويان به زبان اصلي انگليسي ارائه دادم و در آن زمان يک دانشجو در مقطع ارشد به عنوان رساله خود ترجمه اين کتاب را بر عهده گرفت و قرار شد بعد از دفاعيات رساله اش ترجمه کتاب را منتشر کنيم.

وي افزود: بعد از ارائه دفاعيات آقاي حقي، هيچ خبري از وي نداشتم و تصميم به ترجمه اين کتاب گرفته‌ام که بعد متوجه مصاحبه سروش با روزنامه اعتماد و انتقادهاي وي از عملکردم در عرصه علمي و سياسي شدم.

حداد عادل ادامه داد: درسال 91 سروش با دکتر داوري بر سر مسايل فلسفي مجادله‌اي به راه انداخت و عليه وي ناسزا مي‌گفت و يکي از جرم‌هاي دکتر داوري را استاد بودن من و لاريجاني بوده است و با اين اقدام وي متوجه شدم که او قصد ضربه زدن به اصل نظام را دارد.

حداد عادل در ارتباط با مسايل فرهنگي خاطر نشان کرد:‌ پرداختن به اينگونه مسايل نيازمند زمان طولاني و بسيار پيچيده‌تر از مباحث اقتصادي است ما بايد بتوانيم در دراز مدت اقدام به کارهاي فکري- آموزشي کنيم.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري در پايان در ارتباط با مديريت جامعه در مورد حجاب خاطر نشان کرد: کساني که جامعه را مي‌خواهند به بي‌حجابي برگردانند نبايد احساس امنيت کنند و در ارتباط مساله تفکيک جنسيتي دانشگاه بايد بگويم که دانشجويان به بلوغ فکري لازم براي تصميم‌گيري رسيده‌اند و البته براي تحصيل اگر تفکيک جنسيتي صورت بگيرد هم دختران و هم پسران راحتتر خواهند بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.