سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي سال 92:

1000 پروژه مسكن و شهرسازي استان گلستان رسيدگي مي شود

سرپرست راه و شهرسازي گلستان گفت: مهمترين برنامه سال جاري كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي استان، رسيدگي به 1000 پروژه در اين بخش است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، عادل مصدقي اظهارداشت: اين طرح ها و پروژه ها در زمينه اجراي برنامه هاي توسعه كمي و كيفي مسكن، محافظت از بناها و فضاهاي با ارزش فرهنگي و تاريخي و برنامه هاي توسعه حمل و نقل هستند.
به گفته وي، تائيد طرح هاي جامع شهرهاي بندرگز، مينودشت، فاضل آباد، نوكنده، آق قلا، نگين شهر، انبارالوم، سرخنكلاته، گميشان، سيمين شهر و جلين نيز در دستور كار ديگر كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي در سال 92 قرار دارد.
مصدقي ادامه داد: پارسال نيز طرح هاي جامع شهرهاي گرگان، علي آباد كتول، مراوه تپه، راميان، دلند، خان ببين، نوده خاندوز و اينچه برون به تائيد كارگروه شهرسازي استان رسيده است.
وي همچنين از بررسي و مختومه شدن 847 فقره پرونده در 18 جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي استان در سال 91 خبر داد.
به گفته مصدقي، 527 فقره پرونده در زمينه كاربري ها، تراكم و اصلاح معابر شهرهاي استان، 158 فقره پرونده در زمينه توسعه فعاليت هاي دامداري و مرغداري ها و 122 فقره پرونده در زمينه فعاليت هاي توليدي، كارگاهي و صنعتي بوده است.
به گفته وي، زمينه فعاليت بقيه پرونده ها نيز در بخش هاي توسعه گردشگري، امور زيربنايي و زيرساختي و تائيد طرح هاي توسعه و عمران شهرهاي استان قرار داشت كه ادارات كل و سازمان هاي مرتبط آنها را مديريت كرده و به اجرا درخواهند آورد.
مصدقي، از طولاني شدن مراحل اخذ استعلام از دستگاه هاي اجرايي استان و ابلاغ ضوابط و بخشنامه هاي متعدد، بعنوان مهمترين مشكلات پيش رو در رسيدگي به پرونده ها در دبيرخانه اين كارگروه بيان كرد.
برچسب ها: گلستان ، رسیدگی ، فضا ، بنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.