سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

توسعه و پیشرفت کشور مدیون تلاش و کوشش کارگران است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نقش کارگران در توسعه و پیشرفت کشور بسیار موثر و ارزنده بوده و کارگران و تشکل های کارگری از اقشار بسیار زحمت‌کش و دلسوز جامعه هستند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با جمعی از مدیران سازمان ها و تشکلهای کارگری کردستان افزود: همه عالم و خلایق بشری در حال کار، تلاش و فعالیت هستند اما از نگاه پروردگار و دین اسلام کار کارگران از منزلت و جایگاه بالایی برخوردار بوده و خداوند به کارگر ارزش ذاتی داده است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کریم برای مقوله کار و کارگر اهمیت بسیار زیادی قائل شده و در آیات آمده که حتی یک ذره کار نیز ارزش خاص خود را دارد چون کارگران از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش و کوشش در جهت رشد و تعالی جامعه فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه امروز با تلاش و جدیت کارگران، کشور ما به درجه ای از توسعه و پیشرفت رسیده که دشمن را به هراس انداخته است، تصریح کرد: تلاش کارگران در حوزه های مختلف موجب قطع وابستگی ما به کشورهای دیگر در بخش های مختلف شده و امروز در بسیاری از زمینه ها تولیدات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: انسان‌ها با کار و تلاش می‌توانند تمام نعمت‌های الهی را در خدمت خود قرار دهند و انسان با کار و تلاش می‌تواند از کوچکترین نعمات الهی در مسیر حرکت رو به جلو و رشد خود بهترین بهره‌ را بگیرد.
حسینی‌ شاهرودی لازمه مقابله پیروزمندانه در برابر دشمنان و تحریم های آنان را نیز کار و تلاش عنوان کرد و افزود: ترس امروز دشمنان از ایران اسلامی نتیجه کار و تلاشی است که در جای‌جای ایران خاکی توسط این ملت آزاده انجام می‌شود و عقب ‌راندن تحریم‌های دشمنان نتیجه کار و تلاش کارگران ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب اسلامی با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: همه ما باید در این راستا تلاش کرده و منویات رهبری را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهیم و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود در تحقق حماسه سیاسی ضروریست.
نمانیده رهبر انقلاب در کردستان با اشاره به نقش کارگران در تحقق شعار حماسه اقتصادی بیان داشت: کارگران با استفاده از توانایی های خود و داشتن روحیه جهادی می توانند در بسیاری از زمینه ها حماسه ساز باشند چون بخش زیادی از پیشرفت های نظام جهموری اسلامی ایران مرهون کار و تلاش کارگران بوده است.
حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه کوچک ترین کارها نیز وقتی در یک جهت درست و در کنار هم قرار ‌گیرند نتایج مثبت و قابل‌توجهی را به دنبال دارند، اظهار داشت: بدون شک لازمه رسیدن انسان به کمال معنوی و مادی در هر جامعه‌ای کار و تلاش بوده و تنها انسان‌هایی موفق هستند که در مسیر رسیدن به اهدافشان کار و تلاش کنند و زمینه رسیدن به خود کفایی در بسیاری از زمینه‌ها را فراهم می کنند./س
برچسب ها: توسعه ، پیشرفت ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.