سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حمایت مجلس از حضور فرزندان ایران اسلامی در عرصه های علمی جهانی

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از حضور فعال فرزندان ایران اسلامی در عرصه های علمی بین المللی حمایت می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دواتگری در دیدار با جمعی از مدیران اداره كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، اظهاركرد: از تمام ظرفیت مجلس برای احقاق حق فرزندان پرتوان ایران اسلامی درمیادین جهانی استفاده می كنیم.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس نهم افزود: كمیسیون امنیت ملی از هیچ تلاشی برای ایجاد زمینه لازم برای حضور فرزندان كشورمان در عرصه های علمی جهان كوتاهی نخواهد كرد.

معاون، اداری و پشتیبانی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به تلافی شكست های خود در تمام عرصه های بین المللی با سیاست كهنه و رنگ باخته تحریم در عرصه های مختلف علمی و مهارتی می خواهند ملت ایران را به زانو درآورند.

زینالی افزود: با بصیرتی كه این ملت در محضر حضرت امام و شهدا و امروز نیز با منویات رهبر معظم انقلاب یافته اند، هرگز به دشمن این اجازه را نخواهند داد تا به آرزوی شوم خود دست یابد.

به گفته وی مسوولان برگزاری مسابقات جهانی مهارت به تبعیت از استكبار جهانی با تحریم تجهیزاتی و حضور شركت كنندگان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات قصد ایجاد دلسردی در بین جوانان را دارد./س

برچسب ها: عرصه ، علمی ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.