سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف كالاي قاچاق يك ميليارد و200ميليون ريالي در "خرم آباد"

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان در راستاي مبارزه با كالاي قاچاق 60 دستگاه كولر گازي به ارزش يك ميليارد و200ميليون ريال در "خرم آباد" را كشف و ضبط كردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " غلامعباس غلامزاده " جانشين فرمانده انتظامي لرستان با اعلام اين مطلب،اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با كالاي قاچاق و ارز در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا خبري مبني بر ورود يك محموله قاچاق از سمت" تهران" را كسب و موضوع را با كنترل محور هاي مواصلاتي در دستور كار قرار دادند.
 
وي افزود : ماموران روز گذشته با كنترل محور هاي مواصلاتي خودرو مورد نظر را شناسايي و در بازرسي از آن 60دستگاه كولر گازي قاچاق كه فاقد هرگونه مدارك مثبته گمركي بود كشف و ضبط كردند.
 
جانشين فرماندهي انتظامي لرستان ، با بيان اينكه ارزش اين محموله حدود يك ميليارد و200ميليون ريالي اعلام شده است ، گفت: در اين رابطه راننده خودرو به جرم حمل و جابجايي كالاي قاچاق دستگير و همراه با اقلام كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره كمرك استان شد.
 
"غلامزاده " با اشاره به تبعات مخرب قاچاق كالا بر پيكره اقتصادي كشور، از هم استاني ها خواست با ارسال اخبار پيرامون قاچاق كالا به مراكز فوريت هاي پليس 110 ، پليس را در مبارزه با سوداگران كالاي قاچاق ياري كنند.

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.