سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاه ماموران راهنمايي و رانندگي تغيير مي‌کند

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از تغيير کلاه ماموران پليس راهور طي روزهاي آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين رحيمي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ، با اشاره به اينکه سالهاست کلاه ماموران پليس راهنمايي و رانندگي به شکلي خاص است، افزود: برابر موافقت فرمانده نيروي انتظامي و رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي طرح تغيير کلاه ماموران پليس راهور به صورت آزمايشي در تهران اجرا مي‌شود.
 
وي با اشاره به اينکه با گرم شدن هوا لباس تابستاني جايگزين لباس‌هاي زمستاني ماموران پليس شده است خاطرنشان کرد: در صورت موفقيت‌آميز بودن اجراي اين طرح، اجراي آن در سراسر کشور فراگير خواهد شد.
 
رييس پليس راهور تهران گفت: با توجه به اين که ماموران عملياتي پليس راهور ساعات زيادي را در پايتخت براي امور ترافيکي در معابر اختصاص مي‌دهند، کلاه‌هاي قبلي مشکلاتي را براي آنها ايجاد مي‌کرد که در اين راستا مقرر شد کلاه سرمه‌اي با نوار شطرنجي و آرم ناجا در بالاي نقاب، پيراهن سفيد و شلوار سرمه‌اي لباس فرم ماموران عملياتي پليس راهنمايي و رانندگي شود.
 
وي خاطرنشان کرد: بدين ترتيب پس از گذشت چهار دهه کلاه ماموران پليس راهور تغيير کرده و کلاه‌هاي قديم براي افسران ستادي يا با لباس تشريفات استفاده خواهد شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.