سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه سازخبر داد :

703 پروژه احداثي توسط خيرين مدرسه ساز استان تهران

استاندار تهران در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه ساز استان تصريح كرد؛ بسياري از اين عزيزان با خلوص نيتي كه دارند از دوربين ها گريزان بوده و حتي علاقه اي به معرفي نامشان ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، دكتر تمدن استاندارتهران در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه ساز استان كه با حضور وزير آموز و پرورش و دكتر حافظي رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور كه عصر روز شنبه 7 ارديبهشت ماه 92 در سالن همايش هاي بين الملل صدا و سيما برگزار شده بود با اشاره به معامله خيرين مدرسه ساز با خداي متعال افزود : بسياري از اين عزيزان از دوربين هاي تلويزيوني گريزان هستند و علاقه به ذكر نامشان ندارند.
 
وي به 703 پروژه احداث شده در استان تهران به مساحت تقريبي يك ميليون متر مربع اشاره كرد و افزود: اين آمار نه تنها در منطقه ، بلكه در جهان نيز كم نظير است .
 
دكتر تمدن تصريح كرد؛ تهران به دليل تراكم جمعيت و قديمي بودن بافت برخي از مناطق به مدرسه سازي بيشتري نياز دارد.
 
نماينده عالي دولت ضمن قدرداني از خيرين مدرسه ساز در اين حركت حماسي و آرزوي توفيق براي آنان اذعان كرد: آقاي رئيس جمهور بسيار علاقمند حضور در اين محفل صميمي بودند ولي به دليل تراكم كار ميسر نگرديد
 
وي ضمن ابلاغ سلام و تشكر رئيس جمهور به خيرين مدرسه ساز افزود:  اگر بر دستان خير شما بوسه بزنيم كم است و زبان همه مسئولين از جمله رياست محترم جمهوري، زبان تشكر از اين اقدام خدا پسندانه شماست./ل
برچسب ها: خیرین ، مدرسه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.