سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

صدور کارت الکترونیک مرزنشینان در کشور

بیش از یکصد هزار کارت الکترونیک برای مرزنشینان کشور صادر شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ مشاور قائم مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای شرکت در سومين نشست منطقه ای كميته اطلاع رسانی سامانه رصد الكترونيک كالای تجاری به گیلان سفر کرده بود گفت : این کارت ها به دلیل اتصال به سامانه جامع و به روز ، توانایی اعلام آخرین آمار واردات انجام شده از سوی مرزنشینان را در هر لحظه دارد.

جواد اسماعیلی افزایش میزان ارز اختصاص یافته به مرزنشینان را از دیگر مزایای این کارت اعلام کرد و افزود: با اجرای کامل این طرح و راه اندازی سامانه مربوط به آن ، تمامی دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های ذیربط می توانند از اطلاعات و خدمات آن استفاده کنند.
وی از ثبت نام 11 هزار خانوار مرز نشین برای دریافت کارت های الکترونیک در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: برای صدور این کارت ها 30 دفتر پیشخوان خدمات دولتی در استان گیلان تعیین شده است.
مشاور قائم مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت مهلت ثبت نام برای دریافت کارت الکترونیک مرزنشینان را تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد و یادآور شد : پس از اتمام این مهلت تمامی خدمات قابل ارائه به مرزنشینان از طریق این کارت ها ارائه می شود.
 در سومين نشست منطقه ای كميته اطلاع رسانی سامانه رصد الكترونيک كالای تجاری مديران سازمان های صنعت، معدن و تجارت ، حمل و نقل و پايانه ها، گمركات، نمايندگان كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و پليس راه استانهای گيلان، مازندران، اردبيل و زنجان حضور داشتند.
 17 تعاونی مرزنشینی با بیش از 270 هزار نفر عضو در استان گیلان فعالیت دارد . / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
نریمانچ
۱۰:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
چرادرروستای‌مرزی‌تشارکه‌پنج‌کیلومتربانقطه‌صفرمرزی‌فاصله‌دارد‌کارتهای‌صادرشده‌الکترونیکی‌مرزنشینان‌فعال‌نیستند‌خواهش‌میکنم‌پیگیری‌کنید‌چون‌به‌یک‌معضل‌بزرگ‌دربازارچه‌مرزی‌شوشمه‌تبدیل‌‌شده‌است‌باتشکرشورای‌اسلامی‌روستای‌تشار
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
این کارت چه فایده ای دارد؟
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۴
با وجود گذشت دو سال از دریافت کارت، هنوز در زمینه نحوه بهره برداری و مزایای چنین کارتی توجیح نیستم. در ضمن در منطقه تنکابن و رامسر زندگی می کنم و کارت هم مربوط به این منطقه است که چیز مرزی مشترکی با هیچ کشوری ندارد الا دریای خزر که فاقد هرگونه امکانات در این منطقه است.
زیبا
۲۰:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ممنون کارت ما زود امد مرسی
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
دوسال است که ثبت نام کرده ام هنوزکارت نیامده است حسین حسین پورفرزندمحمد