سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پژوهشکده جدید فناوری اطلاعات با همکاری وزارت ارتباطات دردانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس می شود

با حضور محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان، تفاهم نامه ایجاد پژوهشکده جدید فناوری اطلاعات در این دانشگاه امضاء شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در این مراسم وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه ها درکشورگفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مدت تلاش کرده است تا پیوستگی ووابستگی خود را به دانشگاه ها افزایش دهد.

محمدحسن نامی با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان از ظرفیت علمی وتوانمندی بسیار بالایی برخوردار است تصریح کرد: تصمیم ما بر آن است که خود را تحت هدایت علمی دانشگاه ها قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد تمامی حوزه های تحقیقاتی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه ها اضافه کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه های مهم کشور در حوزه ICT با بهره مندی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان برجسته بعنوان یک سرمایه، می تواند کمک بزرگی به تولید علم بویژه درتحقیقات جدید داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به ابعاد تفاهم نامه امضاء شده میان این دانشگاه با وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات افزود: پیرو این تفاهم نامه کار گروهی به منظور ارتباط با این وزارتخانه در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد ومصوبات این نشست پیگیری خواهد شد.

 همدانی گلشن اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد تا با حمایت ومشارکت وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات پژوهشکده جدید فناوری اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شود.

وی اظهارامیدواری کرد، دانشگاه صنعتی اصفهان بتواند در سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی چند طرح محوری وکلیدی درحوزه فناوری اطلاعات را به سرانجام رساند.

برچسب ها: اصفهان ، فناوری ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.