سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قره ضیا الدینی سرمربی تیم ملی اسکواش نوجوانان شد

مسعود قره ضیا الدینی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان اسکواش انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیاست های جدید فدراسیون اسکواش در سال جاری و نشست های مشورتی آن در خصوص تحقق قهرمان پروری در اسکواش موجب شد که یکی دیگر از افراد مطلع وفنی در اسکواش با حکم رئیس فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان اسکواش کشورمان منصوب شود.

وی دبیر هیأت اسکواش استان تهران بوده و یکی از علاقمندان اسکواش می باشد. قبل از وی این سمت را سید محمد حسین سنایی بر عهده داشت که سخت گیری ها و جدیت در تمرینات ملی پوشان در سال 90 در کشوراردن منجر به کسب رتبه چهارم در رنکینگ آسیا توسط سهیل شاملی گردید . لذا بواسطه اینکه یکی از شرط های اخذ مربیگری در سال 92 این موضوع عنوان گردید که افراد در تیم های ملی خود به عنوان بازیکن مطرح نباشند ،بر این اساس با هماهنگی با وی بدلیل حفظ انگیزه محمد حسین سنایی برای ادامه روند قهرمانی به عنوان عضو ثابت تیم ملی بزرگسالان و تمرکز وی بر قهرمانی ، فدراسیون این عنوان را به ضیاء الدینی سپرد تا با اختصاص وقت بیشتر تیم های نوجوانان را سامان دهد و محمد حسین سنایی علاوه بر دنبال کردن تمرینات حرفه ای خود همچنان در تیم های ملی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان در زمان فراغت تجارب خود را به ملی پوشان انتقال خواهد داد . در حکم سر مربی نوجوانان چنین آمده است:

انقلاب اسلامی ایران مرهون دیدگاه های مکتبی و تلاش های ارزنده و مستمر و وحدت رویه همه مردان و زنانی است که داعیه ای جز خدمت با تفکری ملی در سر نداشته اند و ورود به عرصه ملی نگری، فضای جدیدی را پیش روی افراد و دری را به دنیایی دیگر می گشاید ، اینک به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان اسکواش آقایان منصوب می گردید، بایستی طلایه دار این تفکر والا باشید.

امید است در پناه یزدان متعال ضمن برقراری ارتباط سازنده بدور از هر گونه توجه به حواشی با کمیته تیم های ملی و مربیان خارجی و همسو با اهداف عالیه فدراسیون اسکواش در امور محوله موفق و مؤید باشید.

سرافرازی میهن اسلامی آرزوی همه کسانی است که در این نظام مقدس زندگی می کنند و از شما توقع خدمت به این رشته و رسانیدن اسکواش ایران زمین به قله های آسیا و جهان دارند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.