سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی:

حضور هنرمندان شهرستانی در جشنواره چشمگیر است

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی با اشاره به حضور پررنگ هنرمندان شهرستانی در این جشنواره، خبر از پایان داوری مرحله اول آثار رسیده داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، علی ایزدی گفت: استقبال گسترده نمایشنامه نویساناز اولین دوره برگزاری جشنواره بی نظیر بود و هنرمندان همه استان های کشور در این جشنواره شرکت کردند. که در این میان استان تهران با 156 نمایشنامه بیشترین تعداد اثر ارسالی و استان ایلام با یک نمایشنامه کمترین ارسال آثار را به خود اختصاص داده اند.
ایزدی در ادامه افزود:لازم به ذکرست که استان کرمان 28 اثر، اصفهان و خراسان رضوی 27 اثر، گیلان و فارس با 25 اثر در ردیف های بعدی قرار دارند.
دبیر این دوره از جشنواره،دهم اردیبهشت ماهرا زمان اعلام نتایج مرحلهداوری آثار در بخش مقدماتی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی اعلام کرد و گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی بیش از پانصد اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت گردید و نتایج انتخاب نمایشنامه های برتر برای ورود به مرحله نهایی به دبیرخانه جشنواره در این روزاعلام خواهد شد. 
گفتنی است؛ اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی ایران در دهه سوم اردیبهشت1392 با حضور نمایشنامه نویسان کشور و بزرگان این عرصه و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.