سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

مشکل نساجی مازندران رفع نشد/ زدودن گداپروری از کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه دولت درباره نساجي مازندران نتوانست مشکل مردم را حل کند، بايد قبول داشته باشيم اگر به اندازه غنی‌سازی به صنعت توجه می‌شد اکنون در چنين وضعيتي نبوديم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛محسن رضایی‌ شامگاه شنبه در همایش مردمی به نام جوانان و ورزشکاران در مسجد صبوری افزود: بايد مناظره در فضايي آرام و براي روشن شدن اذهان عمومي برگزار شود.

وي ادامه داد: متاسفانه اكنون مشكل بيكاري و گراني از معضلات اساسی تمام خانواده ها بوده و خانواده ها با داشتن فرزندان ليسانس، فوق ليسانس و حتي دكتراي بيكار خود با مشكل بزرگي روبرو هستند.

رضايي با اشاره به كاهش قدرت خريد مردم كه موجب نگراني عمومي جامعه است، افزود: افزایش بیش از اندازه قیمت‌ها قدرت خرید مردم را کاهش داده است و اقتصاد و بودجه دولت نیز پایین آمده و دولت نمی‌تواند به تبع آن کارهای عمرانی انجام دهد و مردم همه این فشارها را تحمل می‌کنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: متاسفانه دولت در باره نساجي مازندران نتوانست مشکل مردم را حل کند و بايد قبول داشته باشيم كه اگر به اندازه غنی‌سازی به صنعت توجه می‌شد اکنون در چنين وضعيتي نبوديم.

رضايي گفت: با برنامه ريزي درست و دقيق به موضوع اقتصاد و فرهنگ مردم وارد مي شويم و بار اين باورم كه بايد كاري كنيم تا گداپروري از ايران اسلامي  رخت بر بندد.

وي اظهار داشت: نوسازی اقتصاد ملی و فرهنگ اقتصادی از جمله برنامه هاي اجرايي من است که متاسفانه اكنون به گداپروری، مصرف‌پروری و متهم کردن دیگران تبدیل شده و بايد در راستاي اقتصاد پويا در جامعه برنامه دهيم تا تحول اساسي ايجاد شود.

رضایی پرداخت يارانه سبز را يكي از مهمترين برنامه هاي خود اعلام كرد كه در راستاي يارانه پرداختي فعلي انجام مي شود تا در جهت كمك به كشاورزان اقداماتي انجام شود./ک

برچسب ها: مشکل ، رفع ، زدودن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.