سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

عملیات اجرایی شهرک سنگ آذرشهر

نماینده رییس جمهور با اشاره به موافقت دولت با تاسیس شهرک سنگ در شهرستان آذرشهر گفت : امسال مصوبه هیئت دولت برای اجرای این طرح مهم به استان ابلاغ شد و عملیات اجرایی شهرک سنگ آذرشهر به زودی آغاز می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، جعفری در نشست شورای اداری شهرستان آذرشهر افزود : مشکل سرمایه در گردش کارخانه ایران خودرو ی آذربایجان حل شده و این اعتبار در یک ماه آینده  در اختیار این واحد قرار می گیرد.

جعفری افزود : مصوبه های اجرا نشده در دور دوم و سفر سفر هیات دولت به آذرشهر در این سفر بررسی شده و اعتبارات لازم برای تکمیل آنها اختصاص داده خواهد شد .

حجه الاسلام قره سیدی امام جمعه و آذریان فرماندار آذرشهر هم همچنین با اشاره به صنعتی و معدنی بودن این شهرستان ،  اختصاص اعتبار لازم برای توسعه بخش صنعت و معدن و تجهیز این واحدها به ماشین آلات پیشرفته را خواستار شدند .

همچنین ، تسریع در روند اجرای فاضلاب شهری ، اختصاص اعتبار ویژه برای لایروبی قنوات و توسعه کاشت پسته و زعفران ، حمایت از تولیدکنندگان لپه و نخود و تسریع در راه اندازی شرکت ایران خودروی آذربایجان از مهمترین خواسته های مردم شهرستان از مسئولان در دور چهارم سفر هیئت دولت عنوان شد .

همزمان با سفر هیئت دولت به استان ، شورای اداری شهرستان آذرشهر با حضور نماینده رییس جمهور و معاون وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز تشکیل شد /س

 

 

 

برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.