سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

بهره برداری از کمربندی شمالی ساری در نیمه دوم تیرماه 92

نماینده ویژه رئیس جمهور در طرح های مهر ماندگار گفت: کمربندی شمالی ساری در نیمه دوم تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر محرابیان شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مربوط به طرح های مهر ماندگار مازندران در استانداری اظهار داشت: اگر طرحهای استان را به دو بخش تقسیم کنیم، طرح هایی که مشمول مهر ماندگار می شود از پیشرفت فیزیکی بالاییی برخوردار است.

وی افزود: برخی طرح های مهر ماندگار استان در مرحله بهره برداری قرار داشته و تعدادی نیاز به پشتیبانی دارند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری در طرح های مهر ماندگار یادآور شد: توجه به پیشرفت طرح های مهر ماندگار در استان منجر شد تا توجه بیشتری برای اتمام طرح های نیمه کاره در استان صورت گیرد.

محرابیان گفت: دولت با عزم واراده جدی این طرحها را پیگیری می کند تا همه طرح های مهر ماندگار استان به بهره برداری برسد.

وی افزود: استفاده از نیروهای بیشتر، می تواند یکی از راههای رسیدن به اهداف مورد نظر باشد و لازم است پیمانکاران این طرح ها، به تعهدات خود عمل کنند.

مسئول ویژه پیگیری پروژه های مهر ماندگار  کشور با اعلام اینکه 46 پروژه استان جزو طرح های مهر ماندگار استان محسوب می شود، اظهار داشت: برای اتمام این پروژه ها، شش هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

محرابیان  افزود: بیمارستان های محمود آباد، نکا، دندانپزشکی ساری، آمل و چالوس پنج طرح بیمارستانی بوده که در قالب مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

وی از اختصاص 9 میلیارد  تومان اعتبار برای احداث کمربندی شمالی ساری خبر داد و گفت: نیمه دوم تیر ماه سالجاری، کمربندی شمالی ساری بهره برداری می شود.

محرابیان با تاکید بر اینکه تا دو ماه دیگر طرح کمربندی شمالی ساری باید به بهره برداری برسد، افزود: مسافران برای عبور از شهر ساری به دلیل عدم وجود کمربندی دچار اتلاف وقت بسیاری شده و یک معضل بزرگ برای مرکز استان است.

وی افزود: طرح مجتمع فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهداشت و درمان، آسفالت راه روستایی، باند دوم محور فیروکوه به قائم شهر، کمربندی جنوبی بابل، کمربندی شمالی ساری، آبرسانی شهرهای گروه الف، گازرسانی به روستا و شهرهای تازه تاسیس از جمله طرح های مهر ماندگار استان  بوده که مشکلات آنان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شد./ک

برچسب ها: شمالی ، کمربندی ، تیرماه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.