سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه ولادت حضرت فاطمه و روز زن انجام شد؛

جشن بزرگ تقدیر از مقام کارگر با حضور شهردار منطقه 19

طی مراسمی با حضور شهردار و پرسنل شهرداری منطقه 19 و خانواده های ایشان در سالن همایش های برج میلاد از مقام کارگر و زن در آستانه روز جهانی کارگر و میلاد حضرت زهرا (س) قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز زن وکارگر، زحمات کارکنان شهرداری را در توسعه شهر و تحقق شعار کاهش فاصله شمال و جنوب سپاس گفت و افزود: جای بسی افتخار دارد که طی سالهای اخیر با تدبیر دکتر قالیباف و تلاش های فراوان کارکنان شهرداری، تحول چشمگیری در شهر تهران بویژه جنوب شهر ایجاد شده است.
وی اجرای پروژه های عمرانی مختلف در تهران از جمله بزرگراه های امام علی (ع)، خط 3 مترو و تونل نیایش را حاصل یاری و تلاش کارکنان شهرداری دانست و افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیاز است که کارگران تلاش مضاعفی داشته باشند تا با نیرویی بیشتر بتوانند نسبت به سال گذشته در توسعه شهر و تحقق اهداف مدیریت شهری خدمات ارائه دهند.
فتح الهی کارکنان شهرداری این منطقه را دلسوز و پرتلاش دانست وگفت: طی چند سالی که توفیق خدمت در این منطقه را داشته ام پرسنل این منطقه با خلوص نیت و توان اجرایی خوب خود توانسته اند مدیریت شهری را در اداره شهر یاری رسانند و از نظر من یکی از صادق ترین و پرتلاش ترین پرسنل در دوران مدیریتم بوده اند.
وی با اشاره به اینکه توجه به رفاه ومعیشت  کارکنان از اهداف مورد تأکید دکتر قالیباف بوده است تصریح کرد: در این راستا دو تعاونی در منطقه 19 تاکنون شکل گرفته که جهت ارائه امتیاز مسکن وزمین به کارکنان خدمات موفقیت آمیزی را داشته است.
شهردار منطقه پروژه های سهیل، باران و وصال را از جمله خدمات رفاهی ارائه شده به کارکنان اعلام کرد و گفت: در راستای رفاه حال کارکنان و ارائه خدمات معیشتی بیشتر به آنان، پروژه یاس نیز به زودی اجرا می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد سال جدید نیز سالی پرانرژی و توسعه بیشتر نسبت به سال گذشته باشد.
فتح الهی همچنین از پرسنل بازنشسته شهرداری این منطقه با اهدای لوح تقدیر کرد.
گفتنی است پذیرایی از کارکنان و اجرای برنامه های نمایشی و موسیقی زنده از جمله برنامه های جانبی این مراسم بود.
برچسب ها: جشن ، تقدیر ، کارگر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.