سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوزدهمین همايش هیئت رزمندگان اسلام در قم برگزار می شود

نوزدهمین همايش هیئت رزمندگان اسلام در تاریخ دهم، يازدهم و دوازدهم اردیبهشت در مجتمع یاوران مهدی در شهر قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر مداحی مدیر هیئت رزمندگان، در نشست خبري نوزدهمين همايش هيئت رزمندگان اسلامي در میان جمعی از خبرنگاران گفت: نوزدهمین همایش هیات رزمندگان اسلام از 10 تا 12 اردیبهشت در مجتمع یاوران مهدی در شهر قم برگزار می شود و هدف کلی از برگزاری این همایش تبیین و تشریح بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جدید است.


وی افزود: راهبردهای 20 گانه ای در راستای برگزاری همایش ها هیات رزمندگان طراحی شده که این راه بردها تبدیل به جامع و دقیقی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری شده است.
مداحی تصریح کرد: یکی از راهبردهای اساسی و اصلی هیات پژوهش و آموزش مداحی و هیات داوری و ایجاد سخنرانی های ارزشی است که برای اجرایی شدن این راهبرد حدود 10 برنامه نوشتیم که یکی از آنها تشکیل انجمن های شعر آئینی در همه استان ها است.
مدیر هیات رزمندگان خاطرنشان کرد: از دیگر راهبردهای قابل ذکر توسعه کمی و کیفی شعبه های هیات رزمندگان است که حدود 350 هیات اصلی 150 هیات نوجوانان عاشورایی و حدود 200 هیات پیروان حضرت است.
که به طور جمع 700 هیات در حال فعالیت هستند و تمامی این هیات ها در همایش شرکت خواهند کرد.
مداحی گفت: هیات رزمندگان اسلام اولین هیاتی است که بیشترین فعالیت را تاکنون با صدا و سیما در جهت انعکاس عزاداری و  اعیاد ائمه انجام داده است.
وی تصریح کرد: این همایش 3 موضوع را به طور کلی دنبال می کند که شامل برنامه های کلان، برنامه های کاری و فوق برنامه است که جزئیات موضوع فوق برنامه شامل زیارت حرم حضرت معصومه (ع)، زیارت حرم امام خمینی (ره) دیدار با مقام معظم رهبری و دیدار آیت  الله مکارم شیرازی است.
مدیر هیات رزمندگان خاطرنشان کرد: برنامه های کلان همایش شامل نقش هیات ها در تبیین شعار حماسه سیاشی و حماسه اقتصادی، تهدیدات فرهنگی و نقش هیات ها در تبیین ولایت فقیه، تبیین فرهنگ مهدویت و روش های جذب جوانان است.
وی همچنین در خصوص برنامه های کاری گفت: این برنامه ها شامل تشریح راهبردهای سال 92 ، تشکیل جلساتی برای پاسخ به سوالات برنامه های سال 92 و ایجاد کارگروه های 10 گانه مشورتی برای ایجاد بحث و تبادل نظر است./ص
برچسب ها: قم ، هیات ، رزمندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.