سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی‌نژاد در بدو ورود به تبریز خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف در آذربایجان شرقی

رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز گفت: در جریان این سفر پروژه‌های متفاوت در بخش‌های نیرو، صنعت و مسکن افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (یکشنبه) در آغاز چهارمین سفر هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز با بیان اینکه دیار آذربایجان شرقی دیار ایمان، غیرت، شجاعت، امید، نشاط و آزادگی است، گفت: مردم این سامان در طول تاریخ مدافع حریم توحید، عدالت و ارزش‌های الهی بوده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: علما، دانشمندان، مجاهدان، عارفان و سیاستمداران بزرگی در این خطه تربیت شده و به تاریخ معرفی شدند.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی در حقیقت حضور دولت در همه نقاط کشور برای پیگیری مصوبات و به انجام رساندن آن‌ها است، در تشریح برنامه‌های چهارمین سفر هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی گفت: در این سفر ضمن عرض ارادت به مردم استان، سفری به مناطق زلزله‌زده خواهیم داشت و روند بازسازی روستاها و مناطق زلزله‌زده و پایان بازسازی‌ها را دنبال خواهیم کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این سفر وزرا و معاونان رئیس جمهور به منظور پیگیری اقدامات عمرانی و توسعه‌ای به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند، اظهار داشت: در جریان این سفر پروژه‌های متفاوت در بخش‌های نیرو، صنعت و مسکن افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی نژاد با بیان اینکه در جلسه کارگروه‌های کشاورزی و صنعت و معدن در جهت توسعه این دو بخش در استان بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جلسه هیأت دولت ابتدا مصوبات قبلی بررسی شده و تصمیمات لازم برای برطرف شدن موانع پیش روی مصوبات اتخاذ خواهد شد؛ همچنین پروژه‌هایی که مشکلاتی در مسیر اجرا داشته‌اند مورد بررسی قرار گرفته و سپس پیشنهادات و نیازهای جدید استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.