سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يازدهمين تغيير در وزارت بهداشت:

معاون پارلمانی وزیر بهداشت هم تغییر کرد

معاون پارلمانی وزیر بهداشت از این سمت برکنار شد و طاهر موهبتی جایگزین رمضان محسن پور در این سمت شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران رمضان محسن پور، معاون پارلمانی وزیر بهداشت از این سمت برکنار شد.

محسن پور پزشک عمومی است که در دولت نهم مدتی نیز به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش فعالیت کرد و در دولت دهم با وزارت مرضیه وحید دستجردی به عنوان معاون پارلمانی وزیر بهداشت جایگزین حسن امین لو در این سمت شد.

وی دی ماه سال گذشته با شروع سرپرستی حسن طریقت منفرد در وزارت بهداشت با حفظ سمت قبلی به عنوان رئیس دفتر وزارتی وزیر بهداشت جایگزین حسن آقاجانی شد و همزمان مسئولیت شورای انضباط اداری وزارت بهداشت را هم با حکم طریقت منفرد به عهده گرفت.

حکم انتصاب طاهر موهبتی به سمت معاون پارلمانی وزیر بهداشت به این شرح است:

جناب آقای طاهر موهبتی

نظر به تعهد، تجارب ارزنده و توانایی جناب عالی به موجب این حکم به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب می‌شوید تا برابر قوانین و مقررات و رعایت جوانب شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

توفیق شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از درگاه حضرت باری تعالی در ظل عنایات امام عصر(ع) مسئلت می کنم.


طاهر موهبتی، پیش از این در سمتهای مختلفی از جمله معاون حقوقی، مجلس و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، معاون اداری، مالی، حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون برنامه ریزی، مدیریت، توسعه و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، معاون اداری، مالی، حقوقی و امور مجلس وزارت رفاه و تأمین اجتماعی،عضو هیئت مدیره شرکت کارخانجات داروپخش،  عضو هیئت مدیره شرکت خانه سازی ایران وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مدبر فعالیت کرده است.

 

برچسب ها: معاون ، پارلمانی ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.