سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"گل صنم‌لو" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فضاي سياسي دانشگاه و وضعيت تحصيلي دانشجويان دستخوش تصميمات وزارت علوم است

"مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد" گفت: تعطيلي زودهنگام دانشگاه‌ها مورد تاييد هيچ تشکل و توده‌ دانشگاهي نيست؛ چرا که از يکسو حضور يکپارچه دانشجويان را در انتخابات کمرنگ کرده و از سوي ديگر به وضعيت تحصيلي دانشجويان لطمات جبران‌ناپذيري وارد مي‌کند.

سعيد گل‌صنم‌لو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاري سال  تحت عنوان "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" از سوي "مقام معظم رهبري" اظهار داشت: تلاش گروه‌هاي مختلف کشور به ويژه دانشجويان در تحقق اين پيام است.

وي با اشاره به انتخابات رياست‌جمهوري تاکيد کرد: انتخابات آتي در صورت حضور پرشور مردم و قشر دانشجو، مي‌تواند در تحقق حماسه سياسي در کشور موثر باشد.

اين فعال دانشجويي با اشاره به نارضايتي دانشجويان مبني بر تصميم "وزارت علوم- تحقيقات و فناوري" در تعطيلي زودهنگام دانشگاه‌ها تصريح کرد: اين تصميم قطعا مورد تاييد هيچ تشکل و توده‌ دانشگاهي نيست؛ چرا که از يکسو حضور يکپارچه دانشجويان را در انتخابات کمرنگ کرده و از سوي ديگر به وضعيت تحصيلي دانشجويان ضربات جبران‌ناپذيري وارد مي‌کند.

مسئول بسيج دانشگاه شاهد در پايان با بيان اينکه دانشجويان خواستار لغو تصميم وزارت علوم- تحقيقات و فناوري مبني بر تعطيلي زودهنگام دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: اتخاذ چنين تصميمات کارشناسي نشده‌اي از سوي اين وزارتخات علوم تاثيرات منفي در انتخابات آتي و آفرينش حماسه سياسي مي‌گذارد و همين امر مورد اعتراض دانشگاهيان قرار گرفته است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.