سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف ناباورانه تیم ایمان جمالی و صعود بارسلونا در لیگ هندبال قهرمانان اروپا

عصر دیروز شنبه 1392/2/7 و در چهارچوب دور برگشت مرحله یکچهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان مردان اروپا، تیم MKB وزپرم مجارستان، میزبان مدافع عنوان قهرمانی کی یل آلمان بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار پرهیجان و حساس که با برتری نماینده مجارستان همراه بود و در اکثر دقایق بازی این تیم برتری خود را برتیم کی یل دیکته کرده بود در پایان با حساب 29بر28 به مانند بازی رفت با اختلاف یک گل مسابقه را واگذار کرد و 5000 نفر تماشاگر حاضر در سالن با چشمانی اشکبار سالن را ترک کردند. این شکست در حالی برای MKBمجارستان و همبازیان ایمان جمالی رقم خورد که نیمه نخست 14بر12 نتیجه به سود قرمزپوشان شهر وزپرم بود.
 
ایمان جمالی در این مسابقه تنها زننده یک گل برای تیمش بود و در مقابل ووجین صربستانی به مانند بازی رفت بهترین بازیکن تیمش کی یل بود و 7 گل از 29 گل نماینده هندبال باشگا ههای آلمان را به ثمر رساند . در دیگر دیدار این مرحله بارسلونا موفق شد شکست دور رفت مقابل قهرمان باشگاههای جهان  در سال 2012  یعنی آنلتیکو مادرید را جبران کرده و به حساب 32بر24 حریف خود را مغلوب کند و به جمع 4 تیم راه یابد. دو مسابقه دیگر این مرحله امروز یکشنبه 1392/2/8 به ترتیب زیر برگزار می شود:

کلچه  لهستان                 متالورگ مقدونیه     ( 27 -25 )
هامبورگ آلمان                 فلنزبورگ آلمان       ( 26- 32  )

نتایج داخل پرانتز نتیجه دور رفت می باشد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.