سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيش از ترك لبنان/

"بوگدانوف" با "سيد حسن نصر الله" ديدار كرد

رسانه هاي لبناني از ديدار ميخائيل بوگدانوف معاون وزير امور خارجه روسيه با سيد حسن نصر الله خبر داد ند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،به نقل از شبكه الميادين:رسانه هاي لبناني با اعلام اين خبر افزودند"ميخائيل بوگدانوف" معاون وزير امور خارجه روسيه پيش از ترك بيروت با "سيد حسن نصر الله" دبير كل حزب الله ديدار وگفتگو كرد.

تاكنون جزئياتي از محورهاي گفتگوي "بوگدانوف" و"نصرالله" منتشر نشده است.

بوگدانوف همچنين در گفتگو با رسانه ها در فرودگاه بيروت بيانيه ژنو را تنها راه حل براي سازش در سوريه دانست و افزود هيچ جايگزيني براي اين بيانيه وجود ندارد.معاون وزير خارجه روسيه همچنين ديدارهاي خود را با مقامات و شخصيت هاي سياسي لبناني مفيد ارزيابي کرد.

وي به ديدار خود با ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان اشاره کرد و افزود: در اين ديدار پيام ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه را تسليم وي کرديم. گفتگوهاي مفيدي با رئيس جمهور لبنان داشتيم و اين ديدار و گفتگو در واقع ادامه گفتگوهاي سابق وي با رئيس جمهور و نخست وزير روسيه در مسکو بود. 

بوگدانوف در ادامه به ديدار خود با نبيه بري رئيس پارلمان لبنان اشاره کرد و افزود: در اين ديدار درباره موضوعات مربوط به توسعه و گسترش روابط دو کشور و نيز ديگر موضوعات مورد علاقه دو کشور را بررسي کرديم.  گفتگوهاي خوبي نيز با نجيب ميقاتي نخست وزير موقت لبنان و نيز تمام سلام نخست وزير منتخب لبنان داشتيم و با عدنان منصور وزير خارجه موقت لبنان نيز ديدار و گفتگو کرديم. 

بوگدانوف ادامه داد در ديدار با جان قوه چي فرمانده ارتش لبنان نيز همکاري هاي نظامي لبنان و روسيه را بررسي کرديم. شخصيت هاي سياسي برجسته در لبنان، روساي فراکسيون هاي پارلماني و مسئولان و رهبران احزاب لبناني از ديگر افرادي بودند که با آنها ديدار و گفتگو کرديم. 



انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.