سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکری: بر طبق مستندات ،باشگاه پرسپولیس صاحب اصلی برند است

شرکتی که برند پرسپولیس را تا یک سال پیش در اختیار داشت، بار دیگر از ریاست قوه قضائیه خواست تا پرونده برند پرسپولیس را باز کند.

مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان شرکتی که برند پرسپولیس را تا چند وقت پیش در اختیار داشتند بر اساس ماده 18 اعاده دادرسی کرده و از ریاست قوه قضائیه خواستند که پرونده برند پرسپولیس را باز کند.

شکری در ادامه اظهار داشت: ما هم با هماهنگی مدیر عامل باشگاه در نامه ای از مسئولان قوه قضائیه خواستیم که اجازه ندهند برند پرسپولیس مورد سواستفاده این شرکت قرار گیرد.

مشاور حقوقی پرسپولیس عنوان کرد: ما با مستندات لازم توانستیم برند پرسپولیس را از تصاحب شرکت صاحب ادعا در اوریم. باشگاه پرسپولیس صاحب اصلی برند پرسپولیس است.

وی درادامه اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان خصوصی سازی برند باشگاه پرسپولیس 47 میلیارد تومان ارزش دارد.

این برند به تنهایی دارایی باشگاه محسوب می شود و ما می توانیم از طریق آن درآمد قابل توجهی به دست آوریم.
وی درباره زمان خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش مالک باشگاه پرسپولیس است و آنها باید زمان واگذاری سهام پرسپولیس را مشخص کنند. برا ساس شنیده ها قرار است که یکی از بلوک ها طی چند ماه آینده واگذار شود./آق
برچسب ها: شکری ، پرسپولیس ، برند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.