سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای متلک پرانی به دختر دانشجو با دستگیری قاتل پایان یافت

اين جوان ۲۰ساله که پس از مدتي فرار از چنگ قانون در شهرستان اسلام شهر دستگير شده بود، گفت: وقتي دعوا شروع شد من به طرفداري از برادرم بيرون آمدم و با چاقويي که داشتم ضربه اي به کشاله ران نوجوان ۱۶ساله زدم وقتي او روي زمين افتاد من هم فرار کردم و با اتوبوس به تهران رفتم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پنجم اسفند سال گذشته يک ضايعات فروش افغاني براي دختر دانشجويي ايجاد مزاحمت کرد و به متلک گويي پرداخت. اين دختر نيز وقتي به منزل رسيد ماجرا را براي مادرش بازگو کرد.

مادر دختر نيز براي تذکر به پدر و مادر جوان ۲۲ساله افغاني به همراه برادرزاده ۱۶ساله اش به سمت منزل آنان واقع در اطراف آرامگاه فردوسي رفت. اما هنگامي که مادر دختر مشغول گفت وگو با مادر جوان افغاني بود، ناگهان ضايعات فروش افغاني رسيد و نزاعي بين او و نوجوان مذکور شروع شد.

در اين ميان اعضاي ديگر خانواده جوان افغاني بيرون آمدند و به حمايت از او پرداختند که يکي از اعضاي اين خانواده که جوان ۲۰ساله اي بود با ضربه چاقو، نوجوان ۱۶ساله را نقش بر زمين کرد. اين نوجوان ساعتي بعد در بيمارستان جان سپرد و متهم فراري نيز چند هفته بعد در اسلام شهر دستگير شد.

اکنون نیز جوان ۲۰ ساله افغاني که نوجوان ۱۶ساله اي را به ضرب چاقو کشته بود، در اعترافات خود هنگام بازسازي صحنه جنايت گفت: من به طرفداري از برادرم چاقو کشيدم! به گزارش خراسان، صبح روز گذشته، متهم افغاني يک پرونده جنايي که در پي «متلک پراني» برادرش به دختر دانشجو وارد نزاع شده بود و نوجوان ۱۶ساله اي را به ضرب چاقو کشته بود، به محل ارتکاب جرم هدايت شد تا در برابر مقام قضايي و کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي، صحنه وقوع جنايت را بازسازي کند.

اين جوان ۲۰ساله که پس از مدتي فرار از چنگ قانون در شهرستان اسلام شهر دستگير شده بود، گفت: وقتي دعوا شروع شد من به طرفداري از برادرم بيرون آمدم و با چاقويي که داشتم ضربه اي به کشاله ران نوجوان ۱۶ساله زدم وقتي او روي زمين افتاد من هم فرار کردم و با اتوبوس به تهران رفتم و در يک باغ ويلا مشغول کار شدم. برادر متهم به قتل نيز اتهام ايجاد مزاحمت براي دختر دانشجو را رد کرد و گفت: افراد ديگري براي او ايجاد مزاحمت مي کردند!

اين اظهارات در حالي بود که شاهدان عيني و اهالي محل از ايجاد مزاحمت هاي مکرر متهم براي دختر دانشجو ابراز ناراحتي مي کردند. اين گزارش حاکي است: متهم به قتل پس از اعتراف صريح به جنايت با صدور دستوري از سوي قاضي موحدي راد(قاضي ويژه قتل عمد) روانه زندان شد تا اين پرونده جنايي مسير قانوني خود را طي کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.