سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست شورای مرکزی

دبیرکل جمعیت اصولگرایان جوان سه‌شنبه معرفی می‌شود

شورای مرکزی جمعیت اصولگرایان جوان سه‌شنبه هفته جاری با حضور نمایندگان استانها به منظور انتخاب دبیر کل جلسه تشکیل می‌دهد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعیت اصولگرایان جوان اواخر سال گذشته به همت جمعی از نیروهای ارزشی و ولایی فعالیت تشکیلاتی و ارتباطات مردمی‌اش را آغاز کرده و طی روزهای اخیر رسما اعلام موجودیت کرد و پایگاه خبری- تحلیلی اصولگرا را به عنوان تریبون خبری – رسانه‌ای این جمعیت، مرجع عضوگیری و اعلام مواضع معرفی نمود.
 
این جمعیت در نظر دارد بزودی نظرسنجی از افکار عمومی را از طریق پایگاه خبری- تحلیلی اصولگرا  در باره کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری سطح تهران و مناطق و استان‌های مختلف کشور آغاز کند.

بهره‌گیری و سازماندهی جوانان متدین و ولایتمدار در سراسر ایران اسلامی و ایجاد دفاتر استانی و عضوگیری از سوی این جمعیت از فروردین ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

جمعیت اصولگرایان جوان هم اکنون با در اختیار داشتن شبکه اجتماعی بزرگی از جوانان که بخش بزرگی از آن‌ها را استادان دانشگاه ها- دانشجویان و نخبگان جوان تشکیل می دهند درصدد است تا در راستای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات آتی نقش آفرینی کند.
 
این جمعیت با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم نخبه پروری در زمینه های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و منطبق با تعبیر معظم له در خصوص واژه «اصولگرایی» که اصولگرا را فردی فارغ از جریان ها و نحله های رایج سیاسی در کشور دانسته و تأکید می فرمایند هر کس دل در گرو آرمان ها و اصول انقلاب داشته باشد «اصولگرا» نامیده می شود، اقدام به جذب و سازماندهی جوانان فعال در حوزه های گوناگون نموده است.

جمعیت اصولگرایان جوان به عنوان یک جمعیت فراحزبی در صدد است با بهره گیری از ظرفیت های فراوان جوانان اصولگرا و با شاخص قراردادن معیارهای مطرح شده از سوی مقام عظمای ولایت در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با استفاده از خرد جمعی  انجام نظر سنجی از میان اعضای خود شخصیت های اصلح برای ریاست جمهوری و شوراها را اعلام نماید.
 
 لازم به ذکر است به زودی بعد از انتخاب دبیر کل جمعیت اصولگرایان جوان، جمعیت  با کاندیدای ریاست جمهوری دیدار خواهند کرد و کاندیدای اصلی  در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر رامعرفی خواهند .در جلسه روز سه شنبه جمعیت مدیران شاخه های مختلف کمیته بانوان ، دانشجویی ، اقشار ، نخبگان ، استانها و دانش آموزی و... مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصولگرا ، جوان ، انتخابات ، حزب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.