سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: مقابل ملوان باتمام قوا به میدان می رویم / خداحافظی مهدوی کیا خاطره انگیز خواهد شد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ملوان با تمام قوا به میدان می رویم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

محمدنوری هافبک پرسپولیس درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و توقعات از تیم ما خیلی بالا بوده و است. مردم و هواداران تحت هرشرایطی از ما نتیجه می خواهند و همیشه برای برد باید به میدان برویم به همین دلیل مقابل ملوان  با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم و با روحیه ای بالا به استقبال فینال جام حذفی برویم.

وی افزود: دیدار باملوان برای ما خیلی مهم است. شاید خیلی ها فکرکنند که چون لیگ را از دست داده ایم ، بازی مقابل ملوان برای ما  اهمیتی ندارد اما این بازی هم برای ما جنبه تدارکاتی دارد و هم به لحاظ روحی و روانی برای بازی مقابل سپاهان در فینال جام حذفی برای ما مهم است، تعطیلات لیگ باعث شد تا از فرم خوبی که داشتیم، خارج شویم اما بازی با ملوان دوباره ما را در شرایط مسابقه قرار می دهد و کمک می کند تا با آمادگی بالایی به مصاف سپاهان درفینال جام حذفی برویم.

وی درمورد ملوان گفت: ملوان تیم قدیمی و با اصالتی است و همیشه جزو تیم های خوب ایران محسوب میشود. آنها برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه های بالایی دارند چون می خواهند ثابت کنندکه تیم خوب وبزرگی هستند. هرچند نتیجه این بازی در سرنوشت آنها درجدول تاثیر چندانی ندارد اما ملوان برای دفاع ازحیثیت خودش می جنگدوتلاش می کند تا درتهران نتیجه خوبی بگیرد. ملوان کادرفنی و بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد وقطعاً روز سختی را برای ما رقم خواهند زد اماتیم ما هم آماده است تا بایک پیروزی خوب به استقبال فینال جام حذفی برود.

وی درمورد حضور مهدی مهدوی کیا و علی کریمی درتمرینات گروهی پرسپولیس اظهارداشت: مهدوی کیا و کریمی بازیکنان بزرگی هستند و حضور آنها در تمرینات گروهی باعث شده با بچه ها انگیزه بالایی داشته باشند و با روحیه بسیار خوبی تمرین کنند. هرتیمی نیازبه چنین بازیکنانی دارد و مطمئناً حضور آنها هم به لحاظ فنی و هم ازنظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک می کند. امیدوارم برای بازی باسپاهان آنها را کاملاً آماده درپرسپولیس ببینیم تا در این بازی بزرگ و مهم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درمورد خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال در فینال جام حذفی گفت: مهدوی کیا از بزرگان فوتبا ل ما است ایشان هرچند مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظی خواهدکرد اما همیشه در خاطر مردم ایران می ماند چون افتخارات زیادی برای فوتبال کشورمان کسب کرده وهیچ گاه خاطرات اواز ذهن مردم پاک نمیشود. مهدوی کیا بدون شک یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران است و خوشحالم که درچنین بازی برزگی از فوتبال خداحافظی می کند./آق

 

برچسب ها: تا ، این ، وی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.