سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض فلسطينيان به تداوم مصادره اراضي خود به دست صهيونيستها

فلسطينيان ساکن کرانه باختري در اعتراض به مصادره زمينهاي « دير جرير» در شرق رام الله به دست رژيم صهيونيستي ، راهپيمايي گسترده اي برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ صدها نفر از شهروندان فلسطيني بعد از اداي نماز صبح به سمت سرزمينهاي مصادره شده از سوي اسرائيل براي برگزاري راهپيمايي گسترده حرکت کردند.زمينهاي مصادره شده به روستاهاي دير جرير و سلواد و طيبه که در شرق شهر رام الله واقع هستند تعلق دارد. نيروهاي اسرائيل در سالهاي گذشته مساحت هاي زيادي را از اين سرزمينها را اشغال کرده   و شهرکهاي خود را در اين سرزمينها ساخته اند .

يکي از شرکت کنندگان در اين راهپيمايي   در مصاحبه با خبرنگار شبکه المنار اظهار داشت : اين مناطق متعلق به سلواد و دير جرير  است .  حدود 45 الي 50 روز گذشته   شهر ک نشينان صهيونيست به اين مناطق آمدند وتلاش کردند که آنها را به طور کامل اشغال کنند.

يکي ديگر از تظاهر کنندگان معترض به مصادره  اراضي فلسطيني تصريح کرد: ما هم اکنون در سرزمينهاي دير جرير و سلواد و طيبه قرار داريم و در مقابل دشمن صهيونيستي مقاومت مي کنيم زيرا اين رژيم مانع از  ماندن  ما در اين مناطق شده است؛  مناطقي که ارث پدري و اجدادي ماست . ما اين مناطق را از نياکان خود به ارث برده ايم. نيروهاي دشمن صهيونيستي با يورش به شهروندان فلسطيني و استفاده از گازهاي اشک آور و گلوله هاي  پلاستيکي تلاش کردند آنها را متفرق کنند. شماري  از شرکت کنندگان در راهپيمايي زخمي شدند .

اين در حالي است که يکي از امداد رسانان در  منطقه تاکيد کرد : سربازان اسرائيلي از گلوله هاي  پلاستيکي و گازهاي سمي استفاده کرده اند  ؛ به  همين دليل علاوه بر چند مورد زخمي ، پنج مورد مسموميت و خفگي بر اثر استنشاق گازها تا کنون مشاهده شده است.اين منطقه شاهد تجاوزهاي زيادي از سوي شهرک نشينان صهيونيستي است. اين در حالي است که  نظاميان صهيونيست  نيز از آنها حمايت مي کنند تا سرزمينهاي فلسطيني بطور کامل مصادره شود.درگيريها در  اين سرزمينها  ميان  بوميان اين سرزمين و صاحبان اصلي  و  افراد تندرويي که از هيچ تلاشي براي اشغال و مصادره اين سرزمينها فروگذار نمي کنند ؛ تا ابد ادامه خواهد داشت .

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: شهرک ، اسرائیل ، مصادره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.