سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان توسعه و تجارت:

ايران ظرفيت توليد بيش از 80 ميليون تن سيمان را دارد

ايران پنجمين قطب اقتصادي صادراتي سيمان در جهان است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ حميد صافدل رئيس سازمان توسعه و تجارت ايران در مراسم امضاي تفهام نامه واگذاري بخشي از وظايف مديريتي و راهبردي تنظين بازار داخلي و صادرات سيمان کشور به انجمن صنعتي کارفرمايان سيمان با بيان مطلب بالا گفت: صادرات 10 ميليون تني سيمان همواره يکي از آرزوهاي مسئولين صنعتي بوده و اين در حالي است که هم اکنون بيش از 10 ميليون تن(13/6 ميليون تن) سيمان کشور صادر مي شود.

وي افزود: ايران ژنجمين قطب صادراتي سيمان در جهان است و کشورهاي نظير چين برزيل و آمريکا رتبه هاي دوم سوم و چهارم را در بازار اين محصول راهبردي را دارند.

صافدل با اشاره به امضاي تفاهم نامه واگذاري بخشي از وظايف مديريتي و راهبردي تنظيم بازار داخلي و صادرات سيمان کشور به انجمن صنعتي کارفرمايان صنعت سيمان اظهار داشت: اين تفاهم نامه حاصل تعاملي است که در تنظيم بازار در بازرگاني داخلي داشتيم و زيرساخت هاي خوبي در اين صنعت برنامه ريزي شده است.

وي در خصوص افزايش توليد سيمان در کشور گفت: ظرفيت هاي توليد سيمان در کشور بيش از 80 ميليون تن است و براي رسيدن به اين رقم نيازمند برنامه هستيم چراکه قهرمان شدن و رکورد زدن برنامه مي خواهد.

وي در ادامه گفت: بايد در بازا سيمان ديگر کشورها طوري رقابت کنيم که امکان استمرار و ماندگاري کالاهايمان در بازارهاي جهاني حفظ شود./عب
برچسب ها: توسعه ، سیمان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.