سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

21 درصد کارگران استان در عرصه صنعت فعالیت می کنند

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه می گوید، 21 درصد کارگران استان در عرصه صنعت فعالیت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رئیس خانه صنعت ومعدن کرمانشاه می گوید، 21 درصد کارگران استان در عرصه صنعت فعالیت می کنند.

، معراج محرابی در دیدار جامعه کارگری با استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: در حال حاضر 220 هزار کارگر بیمه شده در استان کرمانشاه وجود دارد که حدود 20 درصد آنها ها در شهر کرمانشاه فعالیت می کنند.

وی گفت : این تعداد فقط شامل بیمه شدگان تامین اجتماعیهستند و اگر آمار خود کارفرمایان را نیز در نظر بگیریم، تعداد کارگران استان بیش از این خواهد بود.

رئیس خانه صنعت ومعدن کرمانشاه با اشاره به شرایط جغرافیایی استان کرمانشاه و موقعیت مناسب بازار عراق، بر لزوم پیش برد فضای اقتصادی کرمانشاه تاکید کرد و ادامه داد: این شرایط مناسب می طلبد در توسعه بیش از پیش کسب و کار و فضای تولید استان کوشا باشیم.

محرابی افزود : کاگران را همسنگر رزمندگان جبهه جنگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم بار اصلی به دوش جامعه کارگری ست تا با جهاد اقتصادی محاصره دشمن را بشکنند و بار دیگر دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام سازند.

وی معتقد است، کارگران و کارفرمایان کشور علی رغم همه کمبودها و مشکلان موجود توانستند با صبر و استقامت موانع را پشت سر بگذارند و زمینه تحول اقتصادی و صنعتی را در کشور فراهم کنند.

رئیس خانه صنعت ومعدن کرمانشاه تصریح کرد: امروز تحریم ها سبب پیشرفت کشور شده و ما به سبب همین تحریم ها در بسیاری از تولیدات خودکفا شده ایم.

محرابی جوامع کارگری متعهد را مهمترین فاکتور اقتصادی هر کشور دانست و خاطرنشان کرد: بدون حضور کارگر، کارفرما نمی تواند از امکانات خود استفاده کند و ایده هایش را به عرصه ظهور برساند./س





برچسب ها: کرمانشاه ، صنعت ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.